Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er rett og slett lei jobben min. Jeg har jobbet på samme sted nå i 8 år. Jeg jobber bare annen hver helg fast, men har jobbet mange ekstra vakter i løpet av disse årene. Jeg jobber i en bolig med psykisk utviklingshemmede mennesker, jeg har vært på samme person alle disse årene. Det som er at vi har så sinnsykt lite sammhandling med personen. Han klarer seg fint selv, og kommer bare til oss når han trenger hjelp til noe. Så det blir mye sitting foran dataen og tven for oss som jobber. Vet at d er flere som synes d begynner å bli kjedelig å jobbe når det ikke skjer no. Hva kan min sjef gjøre?? Jeg har ikke lyst til å bytte til en annen person orker ikke å jobbe hos de andre som bor der.I sommer var d like før jeg traff veggen, jobbet sinnsykt mye. Å fant ut at jeg måtte se meg om etter ny jobb. Fikk en annen jobb men det er også deltidsjobb, så jeg kan ikke slutte i jobben, for da strekker ikke pengene til. Men kan man gå å sykemelde seg for en dag så tror jeg det smeller. Orker nesten ikke tanken på jobben, å til helga skal jeg jobbe. Jeg vil ikke at mitt missnøye med joben skal gå utover den nye jobben min. Er det noen som har hatt samme problem som meg. Samboeren min ser jo også at jeg ikke trives om dagen og vi har to små barn. noen som har noen gode råd. Å ja jeg er stadig på utkikk etter en annen jobb, men finner jeg den før det er for sent???????

Hjelp meg........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok ikke så mye annet enn å fortsette å søke på andre jobber, evt begynne med utdanning/videreutdanning for å øke kompetanse som igjen fører til nye muligheter. Jeg har vært i samme situasjon som deg og det var det jeg måtte gjøre for å unngå å møte veggen totalt. Ønsker deg masse lykke til:)

Skrevet

hva om du gjør noe fornuftig mens du er på jobb og venter på at noe skal skje?

om det er mye venting så kan du jo lese, er det ikke noen fag du har lyst til og ta? noe du har lyst til og lære?

da blir det jo kansje lettere og få jobb også

går det`?

Skrevet

Må vel egentlig at det ikke frister helt for øyeblikket å videreutdanne meg. Min samboer gjør det nå og jeg tror det heoder med at han gjør det. Men tanken har slått meg men det må bli når han er ferdig. Jeg har ikke så mye utdannelse er barne og ungdomsarbeider. Prøver å finne en annen jobb som jeg kan kombinere med Sfo jobben min. Er åpen for mye....tar til å med vaske jobber å da skjønner du kanskje hvor lei jeg er den andre jobben min. For å vaske er ikke d beste jeg gjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...