CKs mamma Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Noen som har noen steder å anbefale å reise til med en 3 åring og en liten baby på Kreta eller Rhodos? Tenker å reise i mai/juni og har veldig lyst til å reise til et sted med alle fasiliteter for barn og voksne. Og er StarTour eller Ving eller noen andre best? Ønsker mange gode tips!!!
iLoVeMyLiTtLeCuTiEpIe Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Platanias er en veldig koselig plass på Kreta. Var der for snart 4 år siden. Lange strender og ikke for mye bråk om kveldene... Husker ikke hvilket reisebyrå vi reiste med..
blirjegsnartmamma Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Agiah Marina, som er nabo byen til Platanias på Chania-kysten, er kjempefin! Der ligger det et sånn stort Ving resort ting også, hvis man ønsker det. Ellers er det lange sand strender, stille og rolig i byen. Eneste er at alt stengte kl.11 der (når jeg var der for 2 år siden) Men da er det jo bare 3km til Platanias hvor det er litt mer utover kvelden. Men det kommer jo ann på hvor mye man ønsker det med små barn. Elsker Kreta
mamma til twins Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Vi var også på Platanias, og må vel ærlig talt si at det var omtrent det samme som å være på Mallorca. Ikke mye gresk kultur som er igjen i den turistmekkaen. Når det er sagt så stortrivdes vi. Var der to uker. Barnevennlig, hyggelige mennesker, stort sett god mat... Og stifado er jo bare såååå deilig. Mmmm... Vi reiste med Ving og bodde på Rita Suites. Kan absolutt anbefales. Hyggelig ansatte, man fikk nesten et personlig forhold til dem. Lyst tilbake til det hotellet faktisk. Koselig bassengområde og kun 50 meter til stranda.
Håperpåønskebaby Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Platanias, velg et familiehotell på stranden med basseng...
*Drømmer Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Vart på Rethymnon på Kreta for 2 år siden, og like etterpå var søskenbarnet mitt det med mann og 2 barn.. 4 og 6 tror jeg de var da... De sa det var veldig barnevennlig på hotellet de var på.. Og plassen er helt fantastisk Er et tøfft sjørøverskip der, som kanskje faller i smak for barn som liker Kaptein Sabeltann.. Vel og merke er det konstruert for att den skal vaie veeeldig mye frem og tilbake, som på dårlig sjø.. Folk spydde som griser, og vennegjengen min og jeg satt å og drakk pils hehe.. Forskjell på folk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå