Gå til innhold

Hvordan skal jeg klare å sjule det for venner?


Jenta-si

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er tidlig gravid. Vanligvis er jeg veldig sosial og er ofte med på sammenkomster med jobben og blandt venner der vi drikker litt alkohol. Vi ønsker å holde hemmeligheten for oss selv en stund til.

Har dere noen gode tips om hvordan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

To av klassikerne er:

 

- Går på medisiner som ikke skal kombineres med alkohol.

- Er sjåfør.

 

Eller bare prøv å hold dere unna de situasjonene det kan bli ett problem. Sitt heller hjemme og vær romantiske sammen, dra på kino eller resturant i stedenfor.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme problemet.... det skjer jo noe hele tiden med venner, og ofte med alkohol i bildet... Tror jeg kommer til å bruke pencilin-unnskyldningen... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortalt det til to på jobb (stor bedrift). Litt for at de ikke skal presse meg til å drikke. Vi skal på firmatur til helgen, og da blir det alkohol med i bildet.

Jeg skal bare si at jeg har halsbetennelse og går på pencilin. Får bare si at det er en svak betennelse.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg skal i 30 årsdag til helgen og fann ut i går at jeg er gravid. men heldigvis skal man bringe med alkohol selv, så jeg kjøper inn en alkoholfri vin, som jeg heller over på en vanlig flaske vin (med skrukork)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. Den var ikke dum gitt ;) Har også lurt på d, var ikke ute på nyttår, var barnevakt for tantungen :) God unnsjyldning ;p Er 20 år så det er jo ikke vanlig å ikke drikke. Har fått spørsmål om jeg er gravid lenge. Gleder meg til 12 februar når jeg skal til legen. Da kan vi si det hvis alt står bra til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...