Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg har baegynt å få vann i beina/ fotene. Det er ikke mye, ikke så hoven og slik, men så i går kveld at huden så litt rødprikkete ut og så blir d hvite merker når jeg trykker eller drar fingeren over...

Jeg er 18+4. Har ikke hatt vann i fotene v tidligere sv.skap. men er dette ganske normalt eller er d et tegn på et eller annet? Er ikke akkurat bekymra, men har aldri trengt å lese/huske noe om dette siden jeg aldri har hatt d..........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er litt tidlig, men jeg tror ikke det er veldig uvanlig. har du spist mye salt eller gått og stått mye i dag? Jeg synes du burde gi føttene dine et langt fotbad, en god krem og resten av kvelden høøøyt oppe:) Kanskje du burde gå til innkjøp av støttestrømper siden det starter såpass tidlig?

Skrevet

Hørtes jo lurt og logisk ut d du nevnte:) Skal på ultralyd i morgen, så kan jo nevne d da...

Skrevet

Har det heldigvis ikke selv (enda), men vet at mamma samlet enorme mengder vann i kroppen i alle sine svangerskap. Og hun var frisk som en fisk ellers :)

Skrevet

Da er d vel bare å ta d med ro med tanke på dette:) Men håper jeg slipper å få så mye da, for d må jo være ubehagelig å hovne opp....

Takker for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...