smuppemor Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Jeg tror jeg har baegynt å få vann i beina/ fotene. Det er ikke mye, ikke så hoven og slik, men så i går kveld at huden så litt rødprikkete ut og så blir d hvite merker når jeg trykker eller drar fingeren over... Jeg er 18+4. Har ikke hatt vann i fotene v tidligere sv.skap. men er dette ganske normalt eller er d et tegn på et eller annet? Er ikke akkurat bekymra, men har aldri trengt å lese/huske noe om dette siden jeg aldri har hatt d..........
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Det er litt tidlig, men jeg tror ikke det er veldig uvanlig. har du spist mye salt eller gått og stått mye i dag? Jeg synes du burde gi føttene dine et langt fotbad, en god krem og resten av kvelden høøøyt oppe:) Kanskje du burde gå til innkjøp av støttestrømper siden det starter såpass tidlig?
smuppemor Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2008 Hørtes jo lurt og logisk ut d du nevnte:) Skal på ultralyd i morgen, så kan jo nevne d da...
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Har det heldigvis ikke selv (enda), men vet at mamma samlet enorme mengder vann i kroppen i alle sine svangerskap. Og hun var frisk som en fisk ellers
smuppemor Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2008 Da er d vel bare å ta d med ro med tanke på dette:) Men håper jeg slipper å få så mye da, for d må jo være ubehagelig å hovne opp.... Takker for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå