Erisa* Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Heisann! vil bare tipse dere andre med store mager om nett-tv på nrk.no, der ligger alle episodene i serien om jordmødrene som gikk i høst. Jeg så nettopp den første episoden om igjen nå, og det er helt annerledes å se det nå som fødselen nærmer seg enn det var i høst:) Kanskje ikke for dem som gruer seg veldig, men for sånne som gleder seg veldig:) Jeg begynner jo å grine for hvert barn som blir født;)
Sjokoladebananer Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Der sier du noe! Jeg tok opp alle episodene på dvd, så nå skal jeg jammen se de på nytt! Takk for påminnelsen ;o)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Jeg synes også disse episodene var rørende!! Selv om det var mye som kan virke skummelt også, så var gleden like stor hver gang det kom ut en baby!! Anbefaler den nett-serien, hvor de fulgte et par fram til fødselen også! Hun føder i et badekar, og det var skikkelig rørende å se på.. Gleder meg til å se gullet mitt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå