Rotekoppen88 Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 og installert dette selv? Kunne man gjøre mye av det på egenhånd eller kostet det flesk med elektriker og rørlegger. Noen som har erfaring med gravide og private boblebad, det er kanskje ikke å anbefale pga bakterier eller?????
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Jeg ville ALDRI koblet vann og strøm uten nødvendig kompetanse.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 vi har steamdusj med boblekar... sambo satt det opp selv. og jeg brukte det gjennom hele graviditeten. er offentlige boblebad man skal holde seg unna.
Zalinamor_Isabelle_og_Robin Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 om du mener boblekar som du har inne, fyller på reint vann pg tapper det ut igjen .. er det ikke farlig å bade. Men da slimproppen har gått skal man helst holde seg unna vann, til man skal føde da. Det med bakteriene er i offentlige boblebad Jeg ville ikke koblet dette selv... det er ikk enoe man skal tulle med
Rotekoppen88 Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2008 var det jeg egentlig tenkte også, men de på butikken sa at det bare var å skru badekaret innpå rørene og så sette i kontakta. syntes bare dette hørtes veldig enkelt ut, redd for å få en ubehaglig overraskelse når vi får hentet det hjem og skal installere det. og at det blir flerfoldige tusner i elektriker og rørlegger regninger.
Zalinamor_Isabelle_og_Robin Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 mener alle boblebad i dag er utstyrt med overlednig, så om det er en feil, kutter det ut.. men man må jo passe på at kontakten er fri for fukt og ikke er for lavt ned?
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 Sambo innstallerte også vår stemdusj m badekar selv, men han har utdanning innenfor elektro og sånt og har litt peiling... tror ikke det er så vanskelig da, hvis man har littegrann innsikt i sånt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå