Brunetta =) Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Se på dette bilde jeg fant av en dame som hadde lagt inn bilde av seg selv. At det går ann. Hvordan er den livmoren laget da. http://www.mammanett.no/img/graviditet/stormage/26.JPG
mamma`n til nurk Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Den magen var jo sinnsykt langt nede...Men, men, alle mager er forskjellig. Mamma har delt livmor, og både jeg og broren min var i den venstre delen, så du kan jo tenke deg hvordan magen hennes så ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå