Gå til innhold

begynne å jobbe igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått tilbud om å jobbe to korte dager i uken. Takker jeg ja til dette stiller jeg myye sterkere for å få mer jobb der senere.. Og det er akkurat denne type jobb jeg har lyst på..

MEN... Gutten min er jo "bare" åtte måneder gammel.. Vi skal uansett ikke ha han i barnehage enda så det blir en kombinasjon av pappa og besteforeldre som skal passe han. Men jeg sliter altså... Vil aller aller helst bare være hjemme å kose med han, men vet jo at han har godt av å være litt alene med pappaen sin åsså..

Noen som vil overbevise meg om at jeg gjør rett i å ta jobben eller er jeg bare gal som skal være vekke fra han to (korte!!) dager???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk ny jobb da gutten var nyfødt, de ville jeg skulle begynne med en gang men det var jo selvfølgelig uaktuelt for meg.

Jeg ble med på å begynne en full dag i uka når han var 6 mnd. Var nok litt skeptisk til dette siden jeg har gledet meg i mange år til å være hjemme med barn.

Nå er det bare en mnd igjen. Var oppe på jobben og fikk litt praktisk info og fikk kjempeinntrykk av arbeidsplassen og opplegget rundt det. De tilerettelegger for meg og jeg kan stort sett styre det som jeg vil så lenge jeg er 7,5 timer i uka:)

Så jeg er ikke skeptisk lengere, men gleder meg faktisk. Lillegutt skal være hos hver sin bestemor annenhver uke, og de gleder seg masse begge to.

Tror virkelig dette er en vinn-vinn situasjon. Gutten får se noen andre enn meg, i tillegg to som er veldig glae i han, jeg får luftet meg litt og får en rolig start på jobben og jeg får utsatt permisjonen min så jeg på sikt kan være lengere sammen med han.

Dette går bra!

Skrevet

Tusen takk for svar!

Ja, jeg gleder meg også til å begynne.. Tror jeg gjør det rette! Hadde jeg hatt vanlig permisjon (har ikke det siden jeg var student før..) så hadde jo den gått ut om ca. en måned...

Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...