tullemor82 Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Hei er det noen som har vært på omvisning på kk (haukeland)no etter at de har begynt å pusse opp fødestuene, storken osv??
Erisa* Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Jeg fikk beskjed om at det ikke blir omvisninger mens de pusser opp.. Så jeg har ikke fått omvisning. Syns det er kjipt!!
tullemor82 Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2008 ja det samme syns jeg:( hadde vært litt greit å se kos det ser ut å sånn der oppe!!
*3 gutter i hus* Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 vi fikk tilbud gjennom vår jordmor! Men ettersom jeg forstod var det ingen andre enn hun som har omvisning nå! Jordmor ved Fana/Nesttun helsestasjon....Hva tid er det det åpner da?? jeg har jo termin om 11 dg jeg da.....
vipsen*en av hver* Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 jeg fikk beskjed at pga oppussingen fikk jeg ikke velge hvor jeg ville føde.. Dersom jeg havner på storken skal jeg jo ikke få bedøvelse, men no blir jo ikke dette noe jeg har valgt selv.. Noen som vet, har hørt noe???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå