Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Er det fortere å strekkes med gutt i magen?? Eller er det bare tilfeldig at de fleste jeg kjenner som har fått gutt har sprekt en del, å de som har fått jenter så å si ikke har noen merker?? Var bare en liten ting jeg kom til å fundere over Min mage er veldig anderledes denne gang..(gutt i magen) Er veldig lav, å står ganske så rett ut. Var rundere med forrige, å det var jente...Da slapp jeg med et lite merke på siden av magen.. Men fortsetter magen i denne form,så blir det vel noen merker ekstra ja....hehe...
Axus' girlfriend Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Venter jente, og har ingen strekkmerker så langt. meeeen har veldig liten mage enda, så bare gi meg noen uker så kan jeg sikkert fortelle deg om strekkmerkene mine, hehe:)
~Mita~ Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 jeg venter gutt, er 33 uker i morgen og har ikke fått de enda..
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Har gutt fra før og venter gutt (uke 33 nå) Ingen strekkmerker på meg, Heldigvis
Sunniva78 har to små Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Vel, jeg venter gutt, og har ikke fått noen enda... (snart uke 37)
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Venter gutt, er i uke 39 - har ikke fått noen strekkmerker (men det er klart at mye kan skje enda...)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 Venter jente og har endel babymerker på magen! :S
Kakebakesøte Skrevet 10. januar 2008 #8 Skrevet 10. januar 2008 født jente og ingen strekkmerker. Venter gutt nå, er i uke 37. Har ikke fått noen strekkmerker enda hvertfall. Magen er ganske lav og spiss. Føler meg litt bred over ryggen bakfra som sist da...
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #9 Skrevet 10. januar 2008 Jeg venter gutt, og ingen merker på magen...39 uker nå! Men puppene slapp ikke unna da...!
Tobias og Robin Skrevet 10. januar 2008 #10 Skrevet 10. januar 2008 Sprakk som bare det sist svangerskap, fikk gutt.. Venter en gutt til, å allerede så s¨mått begynnt å sprekke igjen.. uke 30..
Galskapens overhode Skrevet 11. januar 2008 #11 Skrevet 11. januar 2008 sprakk over hoftekammene m jenta.. ingen så langt med gutten i uke 34... men har mange uker igjen enda
lotta72 har fått Anders Skrevet 11. januar 2008 #12 Skrevet 11. januar 2008 Jeg er 38+3 og har ikke noen enda. Fikk noen da jeg fikk tvilling jenter, men kun noen få små. Regner med at det var fordi det var tvillinger.
li75**fødeklar Skrevet 11. januar 2008 #13 Skrevet 11. januar 2008 Jeg har ei jente og venter på ei til... Har masse strekkmerker og magen står rett ut... Håper jeg slipper så mange flere strekkmerker denne gangen, fikk nok sist!!
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #14 Skrevet 11. januar 2008 hmmm.. jeg har stor struttemage med null strekkmerker...(veit ikke kjønnet ennå
Maigullet Skrevet 11. januar 2008 #15 Skrevet 11. januar 2008 Har jente og gutt fra før, og er i uke 39 med gutt nå. Ingen strekkmerker så langt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå