*løvetannbarn*GRAVID* Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Imorgen skal jeg på min første UL ) Tiden kan ikke gå fort nok,blir spennende å se hvor mange det er som har "flyttet inn",og hvor langt på vei jeg er... Det er det store spm mitt...
stineb Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Så spennende,har du en følese av at det kanskje er flere der inne?? Hvor langt tror du at du er på vei??
*løvetannbarn*GRAVID* Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2008 Jeg tror nok ikke at jeg er lenger enn 6-7 uker... Magen este så plutselig ut,jeg kan ikke gå i tynne gensere uten at det ses,og når jeg prøver å trekke inn magen så er det ikke så mye som vil inn... Jeg er mer enn takknemlig for 1,siden jeg allerede har 2 fra før... Håper magefølelsen min tar feil.....
stineb Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 jeg er lik,magen min er så hard øverst liksom,kan ikke helt skjønne hvorfor. Ikke så stram nederst,men det er vel fordi det er litt mer å ta av der etter forrige svangerskap hehe. jeg føler at kundene på jobb glor skikkelig på magen min,så blir forlegen,bruker derfor litt vide gensere for synes det er tidlig å fortelle. jeg er 7+2 nøyaktig hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå