Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Kan dere teste ut denne litt for meg: www.prinserogprinsesser.no Vises siden ok hos dere? Ser alt OK ut?
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Hehe. Snikreklame? Så fin ut her. Men skulle hatt en bamse/larve i venstrekant på førstesida også syns jeg, det balanserer den mer.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Ikke ment som snikreklame altså (helt ærlig), bare trengte noen brukere til å teste. Folk har jo så forskjellige programmer og maskiner, og man har no nærmest null kontroll lengre. Det var egentlig meningen å ha et sidebilde på forsiden også... kanskje jeg bør revurdere det igjen. Det blir jo som du sier litt ubalanse...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå