Gå til innhold

Hei dere prøvekaniner!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere teste ut denne litt for meg:

 

www.prinserogprinsesser.no

 

Vises siden ok hos dere? Ser alt OK ut?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe. Snikreklame?

 

Så fin ut her. Men skulle hatt en bamse/larve i venstrekant på førstesida også syns jeg, det balanserer den mer.

Skrevet

Ikke ment som snikreklame altså (helt ærlig), bare trengte noen brukere til å teste. Folk har jo så forskjellige programmer og maskiner, og man har no nærmest null kontroll lengre.

 

Det var egentlig meningen å ha et sidebilde på forsiden også... kanskje jeg bør revurdere det igjen. Det blir jo som du sier litt ubalanse...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...