Monajenten Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 ....hvilken butikk ville det ha vært da? :-) Jeg ville startet en butikk/verksted hvor jeg solgte veskene mine i tillegg til å gjøre rettejobber/opplegg av bukser osv. (for å overleve). Så ville jeg ha hatt kundesøm hvor de kunne kommet med egendesignede klesidéer, evt. kunne jeg ha designet det de hadde ønsket, og så sydd selvsagt:-)
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Interiørbutikk! Åhh, drømme drømme.. hehe.. Ellers måtte det blitt barneutstyr/barneklær..
Meg + 2 prinsesser Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Kan jeg se på veskene dine Monajenten?
WP-TLogPeanut Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Prinsessebutikk Eller godteributikk...hm.....
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. januar 2008 #8 Skrevet 10. januar 2008 Ahh. Jeg ville ha startet en butikk som solgte reproduksjoner av 40-60 talls klær, rock-a-billy klært samt shape-wear undertøy fra den tiden. Og sko da seff.
Monajenten Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 10. januar 2008 Pc'en min har dævva, så jeg har ingen bilder på denne:-/ *sorry*
møkkamannensfrua Skrevet 10. januar 2008 #12 Skrevet 10. januar 2008 dameklær/herreklær med større størrelser samt accessories og sko..
Meg + 2 prinsesser Skrevet 10. januar 2008 #13 Skrevet 10. januar 2008 ÅÅå, har du ikke hjemmeside eller no da!? Det MÅ du jo ha! I løøøve vesker!
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #14 Skrevet 10. januar 2008 Interiørbutikk gjerne to, en for voksne og en for barn. Og i tillegg tatt noen oppdrag hjemme hos folk.
OsloMor Skrevet 10. januar 2008 #15 Skrevet 10. januar 2008 Norges første Top shop eller Urban outfitters!
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #16 Skrevet 10. januar 2008 Er utdannet konditor.. så jeg ville startet mitt eget litte konditori med sjokoladekonfekt i alle varianter og andre lekre kaker
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. januar 2008 #17 Skrevet 10. januar 2008 ja, også drømmer jeg om å starte en starbucks..
lenej :o) Skrevet 10. januar 2008 #18 Skrevet 10. januar 2008 en sånn hobbyforretning. som solgte alt av hobbyting. og med en krok med gode ørelappstoler, der man kan sitte å strikke, elelr mødre kan ta en ammepause, eller bare drikke kaffe å prate, å komme med tips og ideer. så skal det ligge masse ide-hefter der, og på kveldene villejeg hatt kurs der, scrapping, strikking, hekling, toving, broderi, søm, quilting å sånt.. og med masse varianter av te, og kakao og kaffer, og gode hjemmelagde cookies!
It's all about me Skrevet 10. januar 2008 #19 Skrevet 10. januar 2008 Det der tror jeg faktisk er en butikk som kan fungere Monajenten, bare du får spredd ryktet om den godt nok. Har vært inne på noe av den samme ideen selv, men da ta inn litt andre klær også og være ekspeditør og ha en annen som syr, for DET kan ikke jeg.
OsloMor Skrevet 10. januar 2008 #20 Skrevet 10. januar 2008 Da hadde jeg kommet på strikkekurs lenej - å lille Pororo!, slik at jeg hadde fått strikket ferdig babyteppe jeg begynte på juli-06.......;-)
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 10. januar 2008 #21 Skrevet 10. januar 2008 Da ville jeg startet en butikk som restaurerte og solgte gamle klassiske barnevogner! Type Silver Cross og andre coachbuilt prams...<3 ;-)
grå :) Skrevet 10. januar 2008 #22 Skrevet 10. januar 2008 klesbutikk. særlig med vekt på litt større størrelser. en butikk der man kan feks få tak i yttertøy, regntøy, vinterdresser osv uten problemer. må jo stort sett på nett elelr reise verden rundt for å finne noe sånt.
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #23 Skrevet 10. januar 2008 En bok/musikk/interiør/kafe inkl. salg av egne varer
petite fleur Skrevet 10. januar 2008 #24 Skrevet 10. januar 2008 Skal vi starte butikk sammen, lenej?;-) Jeg er mest hekta på scrapping jeg da - og scrapbookingutvalget her i byen er såpass magert at jeg mange ganger har tenkt på at jeg vil starte min egen scrappebutikk! Da skulle jeg tatt inn alt det nye og hotteste fra usa, og også hatt kurs på kveldene......*drømme seg bort*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå