Gå til innhold

Hvis DU skulle startet en butikk.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....hvilken butikk ville det ha vært da? :-)

Jeg ville startet en butikk/verksted hvor jeg solgte veskene mine i tillegg til å gjøre rettejobber/opplegg av bukser osv. (for å overleve). Så ville jeg ha hatt kundesøm hvor de kunne kommet med egendesignede klesidéer, evt. kunne jeg ha designet det de hadde ønsket, og så sydd selvsagt:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kondomeri. Hehe. =)

Skrevet

Interiørbutikk! Åhh, drømme drømme.. hehe..

Ellers måtte det blitt barneutstyr/barneklær..

Skrevet

Kan jeg se på veskene dine Monajenten? :)

Skrevet

Prinsessebutikk :D

Eller godteributikk...hm.....

Skrevet

Ahh. Jeg ville ha startet en butikk som solgte reproduksjoner av 40-60 talls klær, rock-a-billy klært samt shape-wear undertøy fra den tiden. Og sko da seff.

Skrevet

Pc'en min har dævva, så jeg har ingen bilder på denne:-/

*sorry*

Skrevet

dameklær/herreklær med større størrelser samt accessories og sko..

Skrevet

ÅÅå, har du ikke hjemmeside eller no da!? Det MÅ du jo ha! I løøøve vesker!

Skrevet

Interiørbutikk :) gjerne to, en for voksne og en for barn. Og i tillegg tatt noen oppdrag hjemme hos folk.

Skrevet

Norges første Top shop eller Urban outfitters!

Skrevet

Er utdannet konditor.. så jeg ville startet mitt eget litte konditori med sjokoladekonfekt i alle varianter og andre lekre kaker :)

Skrevet

ja, også drømmer jeg om å starte en starbucks..

Skrevet

en sånn hobbyforretning. som solgte alt av hobbyting. og med en krok med gode ørelappstoler, der man kan sitte å strikke, elelr mødre kan ta en ammepause, eller bare drikke kaffe å prate, å komme med tips og ideer. så skal det ligge masse ide-hefter der, og på kveldene villejeg hatt kurs der, scrapping, strikking, hekling, toving, broderi, søm, quilting å sånt..

og med masse varianter av te, og kakao og kaffer, og gode hjemmelagde cookies!

Skrevet

Det der tror jeg faktisk er en butikk som kan fungere Monajenten, bare du får spredd ryktet om den godt nok.

Har vært inne på noe av den samme ideen selv, men da ta inn litt andre klær også og være ekspeditør og ha en annen som syr, for DET kan ikke jeg.

Skrevet

Da hadde jeg kommet på strikkekurs lenej - å lille Pororo!, slik at jeg hadde fått strikket ferdig babyteppe jeg begynte på juli-06.......;-)

Skrevet

Da ville jeg startet en butikk som restaurerte og solgte gamle klassiske barnevogner! Type Silver Cross og andre coachbuilt prams...<3

;-)

Skrevet

klesbutikk. særlig med vekt på litt større størrelser. en butikk der man kan feks få tak i yttertøy, regntøy, vinterdresser osv uten problemer. må jo stort sett på nett elelr reise verden rundt for å finne noe sånt.

Skrevet

Skal vi starte butikk sammen, lenej?;-) Jeg er mest hekta på scrapping jeg da - og scrapbookingutvalget her i byen er såpass magert at jeg mange ganger har tenkt på at jeg vil starte min egen scrappebutikk! Da skulle jeg tatt inn alt det nye og hotteste fra usa, og også hatt kurs på kveldene......*drømme seg bort*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...