Gå til innhold

Ikke ømme pupper mer, er bare 4+5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt ømme pupper fra 4 dager etter el, men i dag er de plutselig borte...

Betyr det at jeg har mistet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen har ikke ømme pupper i det hele tatt! Det kan godt hende at det kommer tilbake ganske snart!

Så lenge du ikke har skikkelige smerter eller blør, så er du nok fortsatt gravid! :)

Skrevet

Jeg har omgangssyken (antar jeg), kaster opp og veldig diare, og er veldig svimmel, trolig fordi jeg ikke har spsit i dag, og er omtrent helt tom. Men jeg har ikke noen skikkelig smerter og blør ikke. Skal ringe legen i morgen, så jeg får målt hcg. Så får jeg måle over helga igjen.

Skrevet

Jeg hadde ikke ømme pupper sist svangerskap men nå kom det rundt uke 6-7, men er liksom ikke sånn at de er konstant ømme, er vell mere om jeg er borti de når jeg tar på genser o.l at jeg kjenner at dem er ikke helt gode :P

Men så lenge du ikke har smerter i magen eller blødning hadde jeg ikke vært så redd for at jeg hadde mistet men det er jo så lett for meg og si som sitter her liksom..

Men ring legen og få sjekka litt du, alltid betryggendes det :-)

Skrevet

Takk for svar. :-)

Jeg blør ikke og har ingen smerter, så det er iallefall et bra tegn. :-)

hadde jeg ikke hatt ømme pupper fra før så hadde jeg ikke tenkt på det, men de har vært ømme hver dag siden 4 dager etter el, og plutselig ikke i dag. Men jeg får bare håpe at det går bra!

Er jo kjempekvalm da, så det kunne vært et bra tegn. :-) Men tror nok det er omgangssyken siden detkommer begge veier for å si det sånn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...