*Drømmer Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Første dag av siste mens var 18.november.. :-O Det er snart 2 mnd sider, men tester sier negativt.. Men det skjer noe der nede, men det kjennes ut som mens kommer snart... Det stikker nesten i sidene.. Må være i egglederne, tror jeg.. Stikker mest på høyre side, men av og til på venstre.. Håååper TR kommer på besøk nå snart.. Blir gal av å ikke få mens :S Men har pause i prøvingen nå.. Skal vente til april/mai.. Men uansett så er det frustrerende når det snart er 2 mnd siden siste mens :-O
kinemorB Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 24 november var første dag av siste mens for meg..... kan vel trygt si vi er i samma båt:) utrolig frustrerende...!! testen viser negativ men jeg er nå ikke så sikker.... er mye rart som skjer inni meg føler jeg... hm... vært hos lege du eller?
*Drømmer Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2008 Nei, ikke vært hos lege.. Entn er det noe der inne, eller så er det mens på tur.. Får se.. Hvis ikke mens kommer snart, drar jeg til legen.. Greit å ha uregelmessig mens, men det får da være måte på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå