ifie Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Gutten min har virkelig innført konsonantene denne uken! Han har lært å si "hei" også har han sakt "mamma" tre-fire ganger i sitt liv.. (han er 7mnd), men de siste dagene flommer det over av konsonanter i forskjellig rekkefølge Likevel er favoritten fortsatt "ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ" med varierende volum og tonefall Hvordan står det til hos deres håpefulle?
livetimammasmage Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 mi sa mamma for første gang da hun var 6 mnd, og pappa da hun var 4/12-5 mnd Da hun var 7 mnd sa hun Hei, mamma,pappa, hadet(eller ade) og bø Nå er hun snart 10 mnd og sier stort sett det samme, men har lært masse med hendene, som f.eks å vinke med fingrene til sangen "Hele handa, Hele handa hvor der du? Her er jeg, her er jeg, goddag goddag goddag". Åsså vinker hun hadet og sier ade samtidig da
ifie Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2008 Ja, vinking driver vi også med her. Også øver han på å klappe. Det går forsåvidt greit, men med knyttede hender kommer det ingen lyd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå