Gå til innhold

noen som har hatt bukplastikk her?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jupp, tok i 2004 :)

Skrevet

cat.68 har hatt, og hun har en hjemside som du ser resultatet på. hun har blitt så flott. søk på navnet hennes og se hva du får opp.. evt på bukplastikk.

 

 

Skrevet

Jeg har tatt. Du kan se bildene på www.operasjonenmin.piczo.com

Jeg tok i oktober 06.

Noe du lurte på?

Skrevet

Jeg skal inn til konsultasjon om noen dager, gleder meg kjempe mye til å få ordnet opp i magen he he... Du har jo blitt kjempe fin! Har du gått ned mange kg??

Skrevet

Her kan du se resultatet mitt.

www.swedishflower.piczo.com

Skrevet

FY F..... Dere blir jo så sinnsykt fine! Jeg vil også ha sånn mage he he

Skrevet

Det blir du sikkert ;o))

Har ikke hørt om mange som er misfornøyde etterpå. Selvfølgelig kan det være noen sånne småting man kan føle på, men uansett vil resultatet som regel være 1000 ganger bedre en slik det var. Så man blir fornøyd likevel ;o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...