(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 cat.68 har hatt, og hun har en hjemside som du ser resultatet på. hun har blitt så flott. søk på navnet hennes og se hva du får opp.. evt på bukplastikk.
Nit@™ Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Jeg har tatt. Du kan se bildene på www.operasjonenmin.piczo.com Jeg tok i oktober 06. Noe du lurte på?
*Minnie Mus* Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2008 Jeg skal inn til konsultasjon om noen dager, gleder meg kjempe mye til å få ordnet opp i magen he he... Du har jo blitt kjempe fin! Har du gått ned mange kg??
Cat.68 Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Her kan du se resultatet mitt. www.swedishflower.piczo.com
*Minnie Mus* Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. januar 2008 FY F..... Dere blir jo så sinnsykt fine! Jeg vil også ha sånn mage he he
Cat.68 Skrevet 10. januar 2008 #8 Skrevet 10. januar 2008 Det blir du sikkert ;o)) Har ikke hørt om mange som er misfornøyde etterpå. Selvfølgelig kan det være noen sånne småting man kan føle på, men uansett vil resultatet som regel være 1000 ganger bedre en slik det var. Så man blir fornøyd likevel ;o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå