Ikkelektuell Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Jeg skal vurdere å svare på det dersom du forteller meg hvorfor du lurer, og hvorfor du spør anonymt.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Haha, enda en bærkorg tråd.... Her er oppfinnsomheten stor gitt!!
Ikkelektuell Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Er ikke så mange med nick her, og da blir det slik. NN er og blir en sau.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Siste NN her, må være dritt kjedelig å se navnet sitt som overskrift på annen hver tråd her..
Ikkelektuell Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 "Dritt kjedelig" er ikke uttrykket jeg vil bruke, men det finnes helt klart ting som er morsommere å prate om. HI, derimot, ser ut til å være av en annen oppfatning. Nå har den begynt å interessere seg for privatlivet mitt også. Skal jeg bli smigret eller skremt?
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #8 Skrevet 10. januar 2008 Nå var nå ikke dette innlegget laget for å være så veldig oppfinnsom. Ren og skjær nyskjerrighet Bærkorg,lurer på om du egentlig har noen. Ikke for å være frekk eller noe,men kan ikke huske at du har nevnt barn,alder eller eventuelt kjønn.Men det kan jo være en glipp fra min side..... Og a-knappen,fort gjort.Sorry
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #9 Skrevet 10. januar 2008 Nope,du trenger ikke å bli skremt el SMIGRET
snart mor til 3 Skrevet 10. januar 2008 #10 Skrevet 10. januar 2008 Anonym: hvor mange barn har du?? Greit så er det mange forskjellige mennesker her inne på BIM, med mange forskjellige synspunkter og formeninger..vi er sjeldent enige alle sammen...men.... det er ingen som har så forkastelige synspunkt, er så spydig og kvalm, og som jeg ikke minst håper for guds skyld at ikke har barn enn nettop deg anonym...hadde det vært opp til meg ville du kjære anonym blitt kastet bort fra BIM for alltid.. Du kan ihvertfall late som at du er ferdig med den verste trassalderen og la være å være ekkel mot andre?? Du trenger å ta den en omgang med grønnsåpen å se deg selv i speilet før du starter å se på noen andre her inne.....
Ikkelektuell Skrevet 10. januar 2008 #11 Skrevet 10. januar 2008 Okei, da skal jeg svare: Jeg har barn, men antallet er min sak.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #12 Skrevet 10. januar 2008 NN som sa det måtte være dritt-kjedelig... Synest du skal bli smigret jeg, du er tydeligvis en interessang person!!
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #13 Skrevet 10. januar 2008 Huff,var dette å være ekkel mot noen? Var et enkelt ? Synspunkt?Hakke synset noe som helst jeg. Hvorfor ble du sår*sommerfugl* var jo ikke til deg dette. Og om du skulle spurt noen om de hadde barn,hvordan ville du spurt da?Eneste grunnen for bruk av "nick" var at jeg ville spørre akk henne. Så fortell,hvordan ville du gjort det?Uten å være ufin, frekk,spydig ,kvalm eller forkastelig. Synes ikke det var noen av delene jeg,bare et ? med "nick"
Turid Laila Skrevet 10. januar 2008 #14 Skrevet 10. januar 2008 Jeg ville sendt en PM, om jeg var så nysgjerrig. Da slipper den det gjelder å bli "hengt ut", hvilket det fort blir til når noen dedikerer en tråd til noen her inne.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #15 Skrevet 10. januar 2008 Enig med deg,skal gjøre det neste gang. Men "hengt ut"noen?Den er jeg ikke enig i.Det kommer vel an på hva som står i den tråden,ikke sant?
Turid Laila Skrevet 10. januar 2008 #16 Skrevet 10. januar 2008 Det var ikke HI i denne tråden som hang ut noen. Det jeg mente er at det fort blir sånn. Det har jo vært flere tråder i det siste som startet relativt uskyldig, men som endte opp med regelrett drittslenging.
Tante Bassa Skrevet 10. januar 2008 #17 Skrevet 10. januar 2008 Akkurat det er jeg helt enig med deg i HockeyMom. Syns det er helt greit å være uenige og krangle, men drittslenginga kan vi vel være foruten.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #18 Skrevet 10. januar 2008 Ok,er enig med deg Hockey....... Jeg var ihvertfall ikke ute etter å krangle eller henge ut noen.Godt noen så det da ;-) Takk takk
Patetica fåkksi Skrevet 11. januar 2008 #19 Skrevet 11. januar 2008 Det var Maren, Martin, Marte, Mads, Mona, Milly, Mina og Morten minstemann, var det ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå