Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 I dag vanka Mia og jeg på badet en stund i bare bleia (og hjelmen hehe), og da øvde hun på å bøye seg og plukke opp ting fra gulvet mens hun sto og holdt seg fast i det ene trinnet til badekaret. Hun har tidligere bare skreket og falt når hun har mistet balansen- hun er jo stiv som en planke, men nå bøyde hun for første gang knærne og krummet ryggen. Etter mye om og men, litt sutring og masse oppmuntring fra mamma så fikk hun til slutt lirket opp sokken sin. Hipp hurra jeg tror kiro fungerer!!! Etter en liten stund kastet hun den ned med vilje, bare så hun kunne plukke den opp igjen. Det tar laaaang tid, men hun får det til nesten hver gang, de små beina skjelver men ansiktet er dønn alvorlig og konsentrert. Jeg håper dette er begynnelsen på en mykere Mia, nå er jeg så utrolig glad og letta! :-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Så flott. Blir helt rørt her jeg sitter jeg. Så flink og tålmodig du er som øver og øver med henne. Dette blir bra skal du se.
Solstråle72 Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Kjempeflott! Bra at du ser fremgang hos henne og at kiro timene har en mening.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 så utrolig flink Mia er!! Og så utrolig deilig det må være for deg å se at kiro fungerer så kjempebra! Kjempeflinke begge to synes jeg :-)
Millapril Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 Hurra! Å så deilig å se at hun blir mykere og får bøyd på seg. Det er jo fantastisk hvor fort kiro virker! Bra at vesla er så flink og prøver ut nye ting, hun digger sikker ny tilværelse med mykere rygg og bekken! Snart er det trippelsalto og spagat over hele huset!
Tussi og Maja Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 Å så gøy å høre! Mia har jo ikke vært til behandling så veldig mange ganger, så dette har jo funket raskt! Så bra for lille Mia! Og kan tenke meg mamma og pappa er lettet også. Kanskje dere kan pakke ned den fine hjelmen snart;-)
Bellen^2 Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 Så flott at du ser bedring etter kriopraktor timene! Knall at hun kaster sokken og øver seg også da, det må være kjempe motiverende for dere begge:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå