Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Noen få dager igjen til termin, men er allerede utrolig lei av alle de som ringer uten at det egentlig er noe, åpenbart bare for å sjekke om noe skjer, og de som sender melding à la "har det skjedd noe nå?". Skal jeg svare på sånt hele dagen blir jeg fort utålmodig selv også kjenner jeg.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 VEIT! Meldinger og telefoner hele tiden. I sta kom mor mi på døra helt uanmeldt og busa inn, "formen fin vennen?". ja, du får beskjed mamma! Å no sitter jeg litt å angra på at eg sa d og kast ho nesten på dør igjen. Ho meinte jo ikke noe vondt me d.
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Skjønner deg godt. Jeg har TO UKER igjen og holder på å bli maset ihjel allerede!!!
rigmora :-Oline-: Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Å jeg kan love deg ta det blir bare verre og verre! dessverre! har bare 3 dager igjen.
Mininni Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Du har min dypeste medfølelse. Jeg VET at enkelte bekjente og familie kommer tilå bli sånn, så vi har bestemt oss forå si klart i fra - ikke svare i telefonen hvis vi ikke vil,og lage en standardmelding som sendes ut til alle som henvender seg, som takker for interessen, men sier at vi nå har nok med oss selv, og ber om forståelse for at vi ikke kan svare på alle henvendelser og holde alle oppdatert. Og avslutte med at vi selvsagt vil informere omverdenen når fødsel faktisk er vel overstått. Man er nødt til å si i fra, ellers blir man jo direkte plaget!
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Ingen dum idè det siste der... For å la være å svare på meldinger eller å ta telefonen gjør jo bare ting vondt verre, da er de sikre på at et eller annet er galt eller har skjedd og sprer det til absolutt hele omgangskretsen på rekordtid, hvorpå alle prøver å få tak i en samtidig (glemte igjen tlf hjemme da jeg dro på shopping forrige dagen - lærte en del av det:-D)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå