Gå til innhold

hvor er det billige babydyner, madrasser????

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal på shopping imorra etter dyne og madrass. Noen gode tips?? har ikke allverden å bruke:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjempefine dyner på KID for noen dager siden til 79 ,-

er jo kjempesalg nå vettu =)

gav 199,- for madrassen til poden på Happyland i sverige i helgen =)

Skrevet

på jysk....

Skrevet

ikea og jysk

Skrevet

det er billige dyner både på jysk og kid.kjøper du dyne på ikea bør du være klar over at dynene der har litt andre mål,så da må du også kjøpe dynetrekk der.lykke til med handlen i morgen

Skrevet

jeg synes absolutt at du skal kjøpe "høie" dyne på kid. det er den dynen som har vært best i mange år. pluss at den er hyper allergisk testet og den tåler menge vask..... kjempe fin dyne.. og den har standar mål...

Skrevet

50% på dyner til barn på KID INeTRIØR, harmony dynene

Skrevet

Er de madrassene på JYSK bra?Så de kosta 499kr. Det var skumgummi med tykt trekk rundt...Håper noen vet hvem jeg mener.

Svigers skal visst kjøpe madrass. Har egentlig mest lyst til og kjøpe selv for da vet jeg hva jeg får. Har sett ut en på Skeidar men koster 850kr. Men vet svigers har dårlig råd og har ikke DET forholdet til henne så tør ikke spørre om hun heller kan legge i litt så betaler jeg resten..Da blir hun lei seg og føler nok jeg er kravstor... men hvis det er andre som er like greie og billigere så blir jeg glad for svar. Er mitt første og vil bare ha det beste og tryggeste:)

Skrevet

Dyne har jeg kjøpt på sparkjøp, 79 kr. Brukte de til førstemann, og har tatt de frem og vasket de til nr 2 nå :)

Madrass har vi den dyreste fra ikea til sønnen vår, og har vært kjempefornøyd med den.

Skrevet

Kjøpte babydyne på Princess, tror jeg betalte ca 100 kr... :)

Ellers anbefaler jeg Jysk..

Skrevet

Spar kjøp sine baby dyner er kjempe bra og billige:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...