Gjest Hellokitty03+09+13+13 Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 har siden mandag hatt mye vondt i underlivet. det stikker på begge sider med eggstokkene kjennes d ut som. hvis jeg nyser strammer d i underlivet, bøyer jeg meg får jeg vondt, løfter jeg noe gjør d vondt. skal ikke ha mensen før 22-23 januar så er jo ikke graviditets symtomer. forstår ingenting jeg, blir litt beskymret. d virker som om d bare blir verre. er veldig beskymret. har veldig lyst til og bli gravid så enten er d noe galt eller så er d psyken min som gjør d, men like gale begge deler. noen andre som har hatt d slik.
*gullungen med okt spire* Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 hei jeg hadde det sånn i 3 dager nå og det gjorde så sinsykt vondt..jeg trosset smertene å hadde sex allikavel...fordi noen sa det var el symptomer..skal ikke ha mensen før 27 jeg da så er ikke så langt unna deg...men ja hadde det på samme viset...å det blei bare verre å verre men i dag er det ikke så ille bare kjempe oppblåst skulle tru jeg var gravid i 8 månde eller no..hehe viss du lurer på no skriv ei melding til meg da er du førstegangs
Gjest Hellokitty03+09+13+13 Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 jeg har en unge fra før av. hadde mye av disse smertene når jeg var gravid sist gang og da tok legen graviditestest 4-5 ganger fram til jeg var 12 uker på vei. ikke vet jeg hvorfor. jeg hadde el smerter på lørdag og el slim fram til tirsdag, hadde sex søndags kveld og d var mandag smertene kom.
Trulte76 Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 kan det være du kjenner smerter før og under eggløsninga da? derfor du har vondt? Jeg kan være sånn av og til at jeg får skikkelig el-smerter år jeg har eggløsning..da kan jeg ha smerter så jeg krøker meg sammen..
Gjest Hellokitty03+09+13+13 Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 ja håper d bare er d. jeg pleier og kjenne eggløsningen men da stikker d bare på den siden egget slippes fra.
Trulte76 Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 kan også være ei uskyldig vannsyste eller hva det heter..som har sprukket..er visst vondt det også, men helt ufarlig og ikke så uavnlig å ha hell
Gjest Hellokitty03+09+13+13 Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 ja kanskje d. håper d gir seg snart for begynner å bli lei av disse smertene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå