Gå til innhold

Trenger hjelp til utfylling av skjema til nav

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må far bestemme nar han skal ta sin del nå? Og jeg må bestemme når jeg skal ha ferie?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan du vel sende inn som opplysninger litt senere! :)

Skrevet

fikk beskjed om at det kan man si fra om når det nærmer seg.

Skrevet

Jeg ville ha bestilt meg en time hos NAV og fått hjelp til utfyllingen. Ta samtidig med alt av lønnsslipper ol. både for deg og pappa'n. Da er du sikker på at de har fått alt de trenger og at alt er fyllt ut på riktig måte. Det kommer iallefall jeg til å gjøre neste gang! Klok av skade. Har ikke fått utbetalt en krone i svangerskapspenger på over to mnd. Har alltid vært noe tull. Manglet lønnsopplysninger, jobben påstod de var sendt, men nei..Så får jeg beskjed om at det er OK å stikke innom med kopi av lønnsslippene, leverte dem, og dum som jeg var trodde jeg at det var i orden. Kom fortsatt ingen penger..Ringte og spurte, nei..da manglet de fortsatt lønnsopplysninger og en bekreftelse på termin (noe de også har fått for lengst) Så snak m dem og gjør det "riktig" første gang, så sparer du deg for mye frustrasjon siden! Ville hatt alt klart på en gang, ser ut til at det lett blir tull om man skal "ta noe senere". Det er iallefall min erfaring!

Skrevet

Opplysninger om når far skal ta sin del trengs ikke fylles inn nå, det samme med din ferie. Disse opplysningene kan dere gi når det nærmer seg. Dessuten er det er fordel at ikke inntektsopplysninger fra arb.giver til far blir sendt inn før det er aktuelt at han skal ta sin del. Det er ikke lenge til lønnsoppgjøret starter og hvis han går opp i lønn før han tar ut permisjon skal han ha det med i inntektsgrunnlaget sitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...