Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen av dere som har spottet før IKM, og likevel blitt/vært gravide? eller kjenner noen som har gjort det?:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spotting skal visst ikke ha noe å si, ihverfall ikke hvis det er mindre enn 3-4 dager og ikke mer blod enn at det ikke når trusa. Blodet skal heller helst ikke være ferkst, men brunt og rosa. Spotting kan også være tegn på for lite progesteron og en del andre ting. Jeg spotter og skal få det sjekket. Søk på spotting på google og du får mye mer svar enn her inne.

Skrevet

jeg har vært hos gynekolog og tatt div undersøkelser og blodprøver. hun sier at spottingen min ikke skal påvirke min befruktningsevne. alle prøver har vært fine.:-) jeg venter IKM i helga og spotter nå, så tenker da at alt håp er ute denne pp. men har ei vennine som spotter, og hun spottet den gangen hun ble gravid. tenkte jeg bare skulle høre om noen har noen erfaring med dette..:-)

gi gjerne tilbakemeld når du har fått sjekket ut din spotting:-)

Skrevet

Jeg spotter alltid 1-4 dager før mens, og har tatt hormonprøver hos gyn. Disse var fine. Ble gravid i desember og spottet 3 dager før IKM da også, men mistet når jeg var 6 uker på vei.

Så man kan tydligvis bli gravid selvom man spotter. :-) Håper at det ikke hadde noe å si for SAen da, men gyn mente at det ikke skal virke inn så lenge man blilr gravid.

Lykke til :-)

Skrevet

Spotter alltid en dag før mensen. tenkte derfor ikke noe på det da jeg spottet før jeg ble gravid. spottet i tre dager å ikke noe mens. testet å var gravid. Mistet en uke etter, men det er ikke sikkert noe sammenheng.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...