Gå til innhold

Jøss.. bare 3 trimester som har "anonym" knapp av trimester-forumene :p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje like greit =)

Liker ikke anonymknappen jeg så :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. også! anonymknappen fungerer i det forumet til det trimesteret du tilhører!!!

Skrevet

Butterfly, du må ha store fritidsproblemer..

Jeg er kanskje innom her en gang om dagen, og hver dag ser jeg nye innlegg fra deg!!! Få deg et liv!

Skrevet

har ikke noe jævla problemer.. har bare så syyyyykt bl at det enten er tv eller data jeg klarer for tiden..

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Anonym 00.29:

Hold kjeft!! La Butterfly - og alle oss andre som trives her inne på BiM - være i fred. Hva gjør du her, egentlig, bortsett på å klage på andres innlegg?!? Tror det er du som trenger å få deg et liv...

Skrevet

Har lagt merke til at det de siste ukene har dukket opp en fryktelig sur og negativ anonym. Kanskje den samme som begynte med innlegg de siste ukene jeg holdt til på 2.tri?

Skrevet

Det er bare 1.trimesteret som ikke har anonymknapp lenger. Jeg snik-kikker litt på dere på 3.tri nemlig (hører egentlig til 2. ), og jeg pleier å være anonym, fordi jeg ikke hører hjemme her helt enda. Gudskjelov ikke lenge til :-).

Men jeg er IKKE den sure negativen altså -jeg er stort sett bare blid og glad, jeg -og misunnelig på dere som er i siste fasen, hihi.

Er også enig med butterfly -jeg er og i en så sykt dårlig form at det blir mye tid her inne på BIM, men det er jo det BIM er til for, vel, hehe. Har fått mange gode "venner" her inne, jeg

Skrevet

Hahaha, sure negativen??! Sure anonymen, mente jeg joooo, hahaha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...