grand danois Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 jeg har så vondt rundt opningen. kan d vere bl? jeg har bl bak,men d er ikke vondt på samme måten. fysioterapeuten min hadde ikke noe godt svar når jeg spurde hva d var. han mente jeg burde snakke med jordmoren min. å han er skikkeli flink. han såg egentli litt bekjymret ut. skal ikke bl framme sitte på skammbenet? jeg er 28+1.
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 BL kan gjøre vondt i hvasomhelst mellom knærne og navelen, både foran og bak..Smerter rundt åpningen, som kjennes anderledes ut enn bl kan tyde på åreknute kanskje? (bare gjetter her. Jeg er hverken jordmor eller lege) Har du sett med en speil om det ser anderledes ut?
grand danois Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2008 neid har jeg ikke. men skal ikke d vere vondt å ta på? d er d ikke me meg. d er bare vondt å gå å snu seg i sengen:( å av å til når jeg bere ligger på sofaen.
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Trenger ikke det. Jeg har en åreknute som gjør vondt når jeg har stått elle gått lenge, men ikke noe problem å ta på den. Det kan være bl som begynner å bli kraftigere da. Går du til fysioterapaut? Kanskje du kan kjøpe noen glatte lakner og glatt pysj så blir det litt lettere å snu seg. Hadde skikkelig ille bl sist, men har heldigvis ikke merket noe til det ennå. Fant fram noen råd som jeg fikk sist: http://www.majorstuen-osteopati.no/ klikk på gode råd, og bekkenløsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå