<3 Vila & Lille <3 Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Var på gruppemøte hos jordmor i dag. Det var egentlig bare et informasjonsmøte hvor flere med omtrent samme termin var samlet. Jeg ga uttrykk for min bekymring pga mangel på symptomer, og da vi var ferdig med møtet spurte jordmor om jeg ville at hun skulle forsøke å høre etter hjertelyden. Jeg var jo litt bekymret for at hun ikke skulle finne den, men det gjorde hun med en gang! Det var så herlig å høre det, å vite at det faktisk er noen der! Fikk tårer i øynene da:) Gjett om jeg gleder meg til å få se den lille på UL om tre uker!!
mamman t o.a Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 så gøy da:) fikk det idag jeg også.. var så gått å høre den... da jeg gikk ut var jeg 100kg lettere:)
Lille Luna Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Jeg hørte også hjertelyden idag! Det er helt utrolig synes jeg:-D Jeg skal også på ultralyd om 3 uker. Når har du termin?
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2008 4. juli... Hva med deg?
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. januar 2008 Okei.. Jeg skal føde på St.Olavs i Trondheim...
Lille Luna Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 Jeg er fra Trondheim, og hadde alltid tenkt at jeg kom til å føde der...men så førte kjærligheten meg til Oslo;-)
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. januar 2008 Ja, sånn kan det gå Jeg er ikke fra Trondheim. Jeg kommer fra Helgeland, og det gjør min kjære også, så her var det jobbmuligheter som førte oss hjemmefra...
sjara Skrevet 11. januar 2008 #9 Skrevet 11. januar 2008 Jeg hørte hjertelyden for første gang i dag:) Var på kontroll hos legen. Var godt å høre:) Har termin 8. juli og skal føde i Fr. Stad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå