Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Gir dere alltid mm/mme etter grøt? eller kan grøten regnes som et måltid? Dersom han ikke vil ha mm/mme etterpå feks.
Mamsen og lillegutt Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 vi gir det etterpå sånn i tilfelle han er tørst...
mammatilTHEODOR:) Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Det spørs også hvilken grøt du gir han.. Gir du grøt laget på mm/mme , kan du heller gi vann.. Jeg gir noen super før han spiser , litt innimellom og litt etter han er ferdig. Det samme kan du gjøre med mme, eller en pupp før grøt og en pupp etter om du gir grøt laget på vann.
lifa og Eline Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Helt sidne vi bregynt med grøt 5 mnd. så ammet jeg ettterpå. men jeg har alltid gitt grøt kjøpt på helsekosten og blandet med vann.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Her er det ikke mulig å få i lillegutt mme etter grøt... Så vi "lurer" ham og gir mme først og så grøt... Etter grøt får han litt vann, så her blir det iallfall nok drikke;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå