Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 ...på om babyen er frisk, om alt står bra til, om det skal skje noe nå på slutten som kan skade, eller lignende??? Termin er bare 3 uker, og jeg kverner rundt med fødselstanker (gruer meg ikke altså :-)), lurer på om babyen er frisk og rask, og at alt skal gå bra! Håper virkelig det!! Gleder meg sånn til å treffe han!! han har jo dårligere plass nå, så bevegelsene har endret seg litt... Mer rolig bevegelse, ikke kickboksing liksom... Flere som har det slik???
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Jeg har og i underkant tre uker til termin, og synes babyen har blitt så rolig. Er ikke lenge siden jeg var på ultralyd, og alt var fint, men det skal bli deilig å slippe å engste seg hele tiden.... Jeg mener å huske at det var sånn med forrigemann også, at han ble veldig rolig på slutten....
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Godt å høre.... Blir lang ventetid nå... Så kommer heldigvis belønningen!!
Axus' girlfriend Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 tenker av og til på om det kan være noe galt med den lille, men håper så klart på en frisk baby. Merker også at bevegelsene har blitt svakere, og hadde ikke tenkt over at det kanskje var på grunn av det er veldig trangt inne i magen. Liten mage enda:) Man kan glede seg til å ikke bekymre seg ja, hehe, ser nok for meg at det blir bekymringer etter fødselen og livet ut egentlig, på en litt annen måten, men alikvel:)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Var veldig bekymret for dette i begynnelsen, men har blitt roligere på det etter hvert faktisk. Selv om "dommen" nærmer seg (selv om det er vel relativt få ting man kan se med en gang ...f.eks. døvhet, blindhet, ulike syndromer, adhd, ...). Nei uff, nå ble jeg litt nervøs igjen ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå