Gå til innhold

Har byttet til sportsvogn delen nå..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har Tfk joggster twist og det er jo seler i sportsvogn-delen.. Snuppa har voksipose.. Skal den ligge oppå selene, da? Får jo ikke de igjennom voksiposen akkurat..?? Hvordan gjøres dette? Blei plutselig skikkelig dum her.. Mannen grubler like mye da heldigvis..hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurte jeg på for noen dager siden og hadde en tråd om det inne på skravle.

Vi har tydeligvis begge voksiposer UTEN hull til seler, for tror det finnes med hull også.

Må straks bytte til sportsdelen vi også, og vet ikke hva vi gjør...

Dytter tråden og håper noen kan svare!

Skrevet

jeg har lest her inne at mange lager 2 hull i posen med en kniv eller noe.... jeg fikk en voksipose av en venninne, og hun hadde laget egne hull i den.

Skrevet

Aha.. undersøkte voksiposen nå og det er jo sydd avlange rundinger flere steder slik at man kan klippe opp hull..! Har ikke skjønt hva dette har vært før, jeg.. Sjekk posen din alba! Ser ut som broderier..for dumme meg ..høhøhø

Skrevet

Hehe...måtte sjekke jeg også nå, AnLin, og jammen er det sånne lange greier på posen vår også :-D

Men: BARE 2 stk.

Hm...er en 5 punkts sele da, så mangler fortsatt 3 hull, jeg... :-/

Skrevet

Du kan sy slike hul selv...

Skrevet

Oi.. Det var tidlig.. :-) Jeg har ikke tenkt på det engang jeg.. Burde kanskje det da? Vårt gull er 8 mnd..

Skrevet

Kjøp vanlige seler i en barnebutikk. De er såpass lange at du får lagt barnet oppi uten at hun blir kald:-)

Skrevet

Dersom du ikke vil klippe i posen utenom disse to hullene (som jeg antar er de to på midten, altså ikke skulder eller den mellom bena) så kan du kjøpe en sele som du trer igjennom disse. Altså en "løs" sele, Simo har slike, barnet har fortsatt selen rundt skuldre etc, men disse sitter da rundt barnet og ikke i ryggen på vognen :-)

Skrevet

Ja, synes det er tidlig selv, men snuppa er så stor..over 9 kilo ved 5 mnd kontroll, så nå blir det for trangt i bagen.. Skulle veldig gjerne brukt den lenger, for synes hun virker så ubeskyttet i sportsvogn delen..men, men.. Fikk klippet hull og trædd i selene så det funket i

allefall. :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...