=Mina min og mej= Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 noen som har hatt det/har det her eller? positive/negative erfaringer..? kan ikke ha hormon-prevensjon, så ska få satt i antageligvis..
Jenny-penny Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Har, hatt den i snart 3 år. Veldig positiv bortsett fra at mensen varer en del lenger enn før og kommer i stor mengder.
Heaven har født::) Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Dårlig erfaring. satte inn etter første svangerskap og gikk med rie lignende smerter hele tiden i to mnd, så måtte fjerne den. Satte inn igjen nå i nov/des månedskifte, blødd som en slakta gris hele tiden siden, i tilegg til en del smerter, så her blir den fjernet denne mnd...
Gjest irismor Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 God erfaring. Har ikke menssmerter, kortere blødetid, men kraftigere blødninger og en litt snål syklus. Mens = 3 dager Opphold = 4 uker Mens = 3 dager Opphold = 8 uker Mens =3 dager Opphold = 4 uker osv....
Noensomvetmontro Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Jeg fikk satt inn min i november. Har hatt to mensblødninger etter, og blødde noe helt vannvittig. Ble faktisk helt skremt første gangen! Det positive er imidlertid at jeg kun blør i to dager, og da er det jo til å holde ut. Har heller ikke hatt noen antydning til magesmerter hverken etter innsettelse eller under mens. Så alt i alt er jeg fornøyd ja.
Lykke*Li Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 Kobberspiral er noe dritt! Sterk mens og vonde menssmerter, etterhvert vondt under sex!
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 10. januar 2008 #8 Skrevet 10. januar 2008 Hatt min i 1 1/2 år. KJEMPEFORNØYD!!! Mensen varer 1 dag lengre enn før, men det er også alt.. Aldri hatt mellomblødninger.
=Mina min og mej= Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. januar 2008 takk for svar! er spent på hvordan det blir.. memn må prøve.. for kan ikke gå på p piller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå