Gå til innhold

Kobberspiral..? erfaringer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har hatt det/har det her eller?

 

positive/negative erfaringer..?

 

kan ikke ha hormon-prevensjon, så ska få satt i antageligvis..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har, hatt den i snart 3 år. Veldig positiv bortsett fra at mensen varer en del lenger enn før og kommer i stor mengder.

Skrevet

Dårlig erfaring. satte inn etter første svangerskap og gikk med rie lignende smerter hele tiden i to mnd, så måtte fjerne den. Satte inn igjen nå i nov/des månedskifte, blødd som en slakta gris hele tiden siden, i tilegg til en del smerter, så her blir den fjernet denne mnd...

Gjest irismor
Skrevet

God erfaring. Har ikke menssmerter, kortere blødetid, men kraftigere blødninger og en litt snål syklus. Mens = 3 dager Opphold = 4 uker Mens = 3 dager Opphold = 8 uker Mens =3 dager Opphold = 4 uker osv....

Skrevet

Jeg fikk satt inn min i november. Har hatt to mensblødninger etter, og blødde noe helt vannvittig. Ble faktisk helt skremt første gangen! Det positive er imidlertid at jeg kun blør i to dager, og da er det jo til å holde ut. Har heller ikke hatt noen antydning til magesmerter hverken etter innsettelse eller under mens. Så alt i alt er jeg fornøyd ja.

Skrevet

Kobberspiral er noe dritt!

Sterk mens og vonde menssmerter, etterhvert vondt under sex!

Skrevet

Hatt min i 1 1/2 år.

 

KJEMPEFORNØYD!!!

 

Mensen varer 1 dag lengre enn før, men det er også alt.. Aldri hatt mellomblødninger.

Skrevet

takk for svar! er spent på hvordan det blir.. memn må prøve.. for kan ikke gå på p piller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...