mamma til liten og stor Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 fant det ut på søn men har vore litt i sjokk , kjempeglad men litt nervøs. har en liten på 12 mnd og:)
m*78 Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Gratulerer så masse! Så da blir det 2 tette på deg da :-) Hadde du et greit svangerskap sist? Ønsker deg masse lykke til!
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Gratulerer såååå mye=)
mamma til liten og stor Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2008 hei hei takk:) nei forrige svangerskap var jeg mye syk, men satse på bedre denne gangen... var ikke helt planlagt men det blir jo kjempe koseli.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå