Gjest Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 De to eldste ungene spydde to ganger hver natt til lørdag, men har vært i grei form siden. I dag har jeg vært kjempekvalm og hatt vondt i magen (måttet endel på do), kvalmen er noenlunde grei når jeg sitter eller ligger og slapper av, men om jeg går rundt blir den mye verre, men det går litt i bølger da. Har trodd jeg skulle kaste opp noen ganger og løpt på do og brekket meg, men det er ikke kommet opp noe, er bare veldig kvalm. Har ganske vondt i hode også (migreneanfall?). Skal egentlig på seminar i morgen og lørdag, lang vei å kjøre og overnatting borte, men nå vet jeg ikke helt... Tror dere det er en form for omgangssyken eller kan det rett og slett bare være en veldig dårlig dag?
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Høres ut som farangen da. Vi hadde det før jul. Vanlig å få det 2 dager etter noen som har det, har jeg hørt. Farangen er oxo kortvarig. Lillemann ble dårlig først, han kastet opp i tre dager. Så fikk jeg det 2 dager før julaften. Var bedre allerede på julaften, men hadde vondt i kroppen på julaften og 1.juledag.
Jenny-penny Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 snuppa hadde i går, i dag er jeg kjempe kvalm men det "skjer" ikke noe. Magen brumler og romler og jeg er uggen i bølger. Venter nesten på at det kommer... god bedring!
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Er det en type spysyke? Uff, vil ikke bli syk :-(
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Høres helt likt ut som her. God bedring du også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå