Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Jeg får min første i mai. Trenger man å kjøpe alt nytt? Jeg vil ha noen ting nye som dyne, klær og alt som skal brukes til stell. Men har en familie som gjerne vil hjelpe til og låne eller gi bort deres utstyr. Noe er jo kjempe flott, men noe vil jeg kjøpe nytt også. Er jeg egoistisk? sparer jo masse, men jeg føler jeg trenger å velge litt selv også. Og hva med de tingene jeg vil ha, men de mener jeg ikke trenger? Jeg må vel få lov til å kjøpe det jeg vil?
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Vi venter også vår første i mai og jeg storkoser meg på jakt etter brukt babyutstyr;) Spurt alle jeg kjenner som er ferdig med barn om de har noe til overs som jeg kan få billig etc. Er vel av typen som som er litt bestemt i utgangspunktet, men heldigvis har mine bekjente STOR forståelse for at man selv ønsker å velge ut det man vil ha til sin aller første lille baby;D Har spurt hva de har og så gir jeg beskjed om hva jeg trenger. DYner, puter, sengetøy og madrasser er ting jeg sier klart ifra at skal være nytt. Men har ønsket meg det av kommende bestemor;) Mest av hygieniske grunner. Og begrunner de med krybbedødforeningens argumenter om økt fare for krybbedød om man utsettes for fremmede bakterier fra en annen familie.. Når det kommer til brukte ting, så er det jo sjeldent de er veldig slitt. Barn vokser jo kjempefort;) Men kommer jo ann på hvem man skal ta over fra så klart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå