Gartner Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Tenkte jeg skulle starte skravletråd for oss. Jeg er ikke helt sikker på dagen, men har IKM en gang i uke 5. Har vel El til helgen uten at jeg skal teste noe, så da får jeg se om gubben kan være med på noe sengekos dersom han er i stand til det...
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Signerer på uke 5 eg og,men sjølv ikkje sikker på ka da. Ikkje lenge siden pille slutt,så har ingen forhåpninger no,men spennende er det jo.Har nettopp blitt prøvere...
temine Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Slutta på pilla i midten av desember, har bare hatt to dager med sparsom blødning etter det. Hadde ikke mens på ett år før jeg slutta. Aner ikke noe om syklusen min akkurat nå, men satsa på EL mellom 5. og 8. januar...men nå ser det ut som om det er noe som begynner i dag...har hatt EL slim nå i alle fall...så vi skal prøve hardt fra i dag av og noen dager fremover:) Lykke til:D
mmognr2 Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Hei jenter. Tenkte jeg hulle henge meg på. Har nok IKM helt i slutten av uke 5, men det gjelder vel det og:-) Hadde en MA i beg av desember, fikk TR 1.1 -08, så det kan jo bli litt kult om det skulle gå bra nå, for da følger ukene mine årets ukenr :-). Lykke til med prøvingen jenter! Nå får vi huske å ligge med bena høyt og la guttas verk få god tid der inne! Gjett om de gutta kommer til å kose seg de neste ukene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå