Gjest Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 uff, så lei av pc trøbbel, men den skal ses på i helgen, orker ikke legge kort når alt er kaputt her heller, men, men! neste uke blir nok bedre! imorgen er det date lol, kan ikke tro at jeg skla hoppe i dette! men vi har hatt times lange samtaler hver eneste dag, så det føles nesten som 10ende daten sånn å blir kjent messig... bare det fysiske som blir lagt til og det skal nok bli supert! vi bruker store ord, og kan nok se ut til at det her er starten på noe stort... jeg håper ivertfall det, for nå har jeg åpnet meg totalt, blottlagt hele sjela mi faktisk... håper alt er bra med deg! og jeg klarer å komme meg inn her innemellom, så bare å legge igjen noen ord om du vil stoooooooooor klem!!!
stratosen_er mamma_ Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 legger igjen masse ord jeg.. har du ikke lest tråden vår? fikk svar på hcg-prøven i går...den var steget til over 64000 (fra 5000 på to uker) så d syntes nå jeg hørtes bra ut.. ja jeg tror daten blir super:) ønsker deg masse lykke til..og håper tirsdagen min blir liker super... klem:)
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 datt ut av den tråden sist jeg leste på den, og fant den ikke istad før jeg datt ut,, er så lei, alt jeg orker er å snakke med david lol men begynner å bli lei den msn som ikek funker også.. forresten kom på at jeg hadde skrevet D hele veien og så skrev du plutselig david i den andre tråden.. fikk du inn navnet hans? og hcg din høres jo helt suuuuuuuuuuuuper ut, dette går så flott!!! og daten jaaaaaaaa.. nå begynner han å bli nervøs også hehe.. er nok jeg som smitter over på han lol tirsdagen din blir garantert fantastisk!!! kklem
stratosen_er mamma_ Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 jeg visste jo at daten kom til å gå bra:) så koselig for deg vennen... dette er nok mannen du får barnet ditt med så d er nok ikke utrolig at du blir gravid til sommeren og når du kjenner etter selv så tror jeg at d føles lenge til sommeren... Jeg har d ikke så godt i dag.... har begynt å føle meg mindre gravid og da blir jeg engstelig med en gang...gruer meg faktisk til UL...uff...d er vonde og tunge dager dette her....men jeg håper vi kommer oss igjennom det på en god måte og at alt står bra til i magen min, men akkurat nå føles d veldig svart alt sammen....jeg vil ikke tenke sånn men jeg gjør d.... kan du se på meg om alt er bra? viss d ikke er d vil jeg høre d også.... Lykke til videre med daten din... ønsker deg alt godt vennen, du fortjener d.... klem
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 du har nok veldig rett i det der stratosen, makan til herlig mann altså.. og han vil jeg gjerne være med resten av livet!! aldri følt meg så begjært, elsket og ikke minst ønsket på engang jeg! han er totalt åpen om alt han føler, og ønsker bare å vise meg hvordan jeg har fortjent å leve et liv fylt av kjærlighet og lykke! jeg føler meg nesten bortskjemt hehe.. men han klarer å få meg rolig og full av tillit, så skal ikke se bortifra at han bor her om ikke lenge hehe.. snakket litt om det igår, og vi tar ting som det kommer.. idag skal han hilse på troll, vi skal lage middag sammen og bare kose oss her hjemme! så dette er nok starten på noe veldig veldig godt! ang graviditeten din så tror jeg nok det er bare tiden som skremmer deg, du vet at den 15 er her snart og skrekken sitter nok dypere enn du har insett, men får opp sola på deg og gravidtet, og det er jo et gledens kort og ikke minst også et som står for svagerskap og fødsler for meg. så jeg tror fortsatt dette vil gå strålende vennen, og kunne ønske jeg kunne vært hos deg nå og fått sagt det til deg og ikke minst gitt deg verdens største trøste klem ! jeg ville også tatt alle dine bekymringer på meg om jeg kunne, for du fortjener denne lykken vennen!!! sender deg masse lys og kjærlighet! stooooooor klem
stratosen_er mamma_ Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 tusen takk vennen... d hjelper med dine ord uansett... det er nok d at UL nærmer seg men jeg føler også litt at symptomene forsvinner og da blir jeg enda mer engstelig.... jeg håper jo så inderlig at d skal gå bra denne gangen, jeg tenkte på d i går viss d går galt en gang til...da vet jeg ikke hva jeg gjør.. men skal prøve å tenke positivt...selv om d er veldig vanskelig.. i dag får vi besøk også så må bare ta meg sammen.. gleder meg til den 15 er overstått uansett utfall...jeg har jo hatt en god følelse hele tiden men den forsvant litt i går..og så er d liksom til uke 8-9 jeg har kommer før også..(er 8+4 idag) så d er vel d som også skremmer...at jeg ikke egentlig har kommet lengre tidligere før fosteret døde... Han høres super ut.... Kos dere masse i kveld... Føler at innen feb/mars så har han flytta inn hos deg...så d er nok bare å hoppe i det... stor klem til deg vennen:)
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 hei vennen, hvordan er formen idag? håper du har fått litt mer ro i magen din, skjønner at du har det litt tungt nå, men jeg tror fortsatt alt skal gå fint! krysser alt jeg kan krysse og sender deg masse lys og kjærlighet idag også! her er alt fint David har akkurat dratt hjem, og han og liten kom så fint overrens, var bare hyggelig, og nå har hun spurt etter han 2 ganger etter han dro. så dette må jo bare være heaven! jeg faller hardt, så håper virkelig ikke han lurer meg, jeg er så klar for å satse på det her, så når tvilen og redselen kommer, så prøver jeg å flytte fokus! men jeg har jo ikek størst selvtillit, og når jeg ser alle meldingene harn får av andre damer på facebook så knyter det seg litt i magen, men samtidig så ser jeg jo hvordan vi har det og prøver å fokusere på det! 2 dager igjen til din værste prøvelse er over, jeg håper de dagene går på skinner og veldig veldig fort! stoooooor klem til deg min kjære venn!!
stratosen_er mamma_ Skrevet 13. januar 2008 #8 Skrevet 13. januar 2008 jeg skjønner at du er redd for å falle vennen.... men viss denne mannen er så fantastisk som du beskriver er d vel ikke så rart at mange bryr seg om han??? og skriver meldinger til han??? Tror ikke du skal vere redd for at han skal såre deg, tror han føler d samme som deg.... ja..jeg håper dagene går fort...jeg sover lenge for at dagene skal bli kortere...var småkvalm når jeg stod opp i dag...og føler at d har begynt å vise LITT på magen... men magen min knyter seg litt innimellom og d gjør Vondt både i magen og i hodet:P menmen.... Stor klem til deg også
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #9 Skrevet 13. januar 2008 neida, er jo ikke rart at mange bryr seg i det hele tatt hehe.. er bare jeg som blir pissed av alle kyssene, kosene og sex hentydningene disse damene sender hehe.. men han er jo min, og han sier jo at det er meg han vil ha! så skal gjøre en gi slipp øvelse idag når jeg skla meditere og håpe at jeg ikke lar meg stresse av det mere! godt at du tror han føler det samme, gir meg ekstra trygghet faktisk... på en måte så er det jo bra du er små kvalm og føler deg gravid, jeg kjenner til den vondten i magen, jeg gikk på do flere ganger om dagen de første 3 mnd og trodde at nå var alt kjørt og mensen var kommet. kjentes ut som mensen kom hele tiden, men spiren satt og det tror jeg jammen din gjør denne gangen også! og hodet jobber nok litt på høygir hos deg nå også, så når tirsdagen er over så får vi håpe du klarer å slappe litt mer av og bare se kulen på magen vokse )))))) klem
stratosen_er mamma_ Skrevet 13. januar 2008 #10 Skrevet 13. januar 2008 ja jeg håper inderlig d... mamma sier jo også at d går bra denne gangen, men hun forbereder både seg selv og meg på at d verste kan skje, og d er litt slitsomt... hun har jo merka de to andre graviditetene på kroppen sin, men ikke så mye denne gangen, så jeg tenker at d er fordi hun skulle vite at jeg var gravid og klar til å støtte meg når jeg mista de to andre gangene, mens denne gangen skal alt gå bra..det eneste hun har merka denne ganger er trøttheten min for den hadde hun selv også i starten av min graviditet...merkelige greier...men...hun står meg veldig nær...merker på meg når d er noe...så er vel derfor... ja håper jeg klarer å slappe av da...skal på handletur på fredagen til ålesund...håper at alt er bra i magen for da skal jeg kjøpe meg et babyplagg:) hihi...lykkeplagg... ja jeg føler sterkt at han er din soulmate:) han er til for deg og du for han:) bare slipp deg løs og NYT det....kom ikke som noen bombe at tulla di ble "gla" i han..... når skal dere møtes igjen??? uansett lykke til...unner deg å få oppleve den gode kjærligheten.. STOR KLEM:)
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #11 Skrevet 13. januar 2008 gleder meg til å høre hva slags lykkeplagg det ble etter shoppingen neste fredag jeg vennen!! kommer til å dø av spenning på tirsdag også, selv om det sikkert er litt tidlig å se kjønn da.. men det får man vel se senere regner jeg med. vil du vite eller ikke? skjønner hva du mener med mammaen din, jeg og pappa har et ganske likt forhold, han bare vet når noe er galt og vi ringer hverandre ofte likt. veldig fint å være så nært knyttet til en forelder! ja jeg håper du har rett, og ikke bare håper jeg tror! og det gjør han også.. vi sier jo ofte at det her er ment to be.. og han vil jo aldri dra når vi er sammen, og ikke vil jeg at han skal dra heller, men en dag blir det oss på heltid og da blir livet mitt fullkomment, det tror jeg på! og nei, mannen er jo en nytelse og glede så ikke rart liten ble "gla" i han, kan bli veldig bra det der også! en hun kan se opp til som virkelig kommer til å stille opp for henne, det unner jeg henne virkelig.. vi skal møtes igjen så snart som mulig, han er ledig på kveldene, så jeg skal bare rope ut, men ikveld skal jeg tidlig i seng, har sovet 5 timer totalt siden fredag morgen.. men regner med jeg vil ha han hit imorgen, var så godt å sove inntill han.. lykke til til deg og vennen, jeg unner deg av hele mitt hjerte morskjærligheten som du nå skal få oppleve! den fortjener du! KLEMMMMER I HAUGEVIS!!
stratosen_er mamma_ Skrevet 13. januar 2008 #12 Skrevet 13. januar 2008 oi..nå er d snart bare 1 dag igjen...wow:) har tatt noen magebilder i dag og magen er vertfall en del større enn den var når jeg var 13 uker på vei første gangen..(tilsvarende uke 8-9 da omtrent på fosteret) litt gøy...men føler meg egentlig bare litt småfeit:P hehe... du får ha en god natt da...tenker du sover godt og drømmer søtt.. jeg gikk meg en lang tur i dag og d var såå deilig.. mannen min har litt småfeber i dag og er ikke helt i form så d har vært rolig her.... ja jeg føler også at jeg fortjener en liten bebis nå...synes de har prøvd ut tålmodigheten min nok...mannen min sa d til meg i dag...tenk om du visste i jan i fjor at d kom til å ta ett år før du var gravid igjen..ja da hadde jeg gitt opp sa jeg...hehe... Sender deg en tidlig nattaklem jeg da:)
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #13 Skrevet 13. januar 2008 hjertlig vennen! har sovet med snupp på dagen idag, så nå er jeg i stor form hehe.. men får gjøre litt husarbeid og bruke denne tiden til litt alene tid, jeg vet jo at det er noe jeg trenger jevnlig. så selv om jeg bare har lyst til å be david komme, så skal jeg vente til imorgen. det er jo ikke noe rush, vi skal jo være sammen for alltid og jeg er så enig med mannen din om at du fortjener denne lille knoppen som vokser i magen din, og det gjør han også! og helt ærlig så tror jeg ikke du hadde gitt opp om du hadde vist det, du er skapt for å bli mor og det er noe du aldri ville gitt opp akkurat som meg og kjærligheten når du våkner imorgen er det bare en dag igjen så vil du se vidunderet ditt, så nyt morgen dagen, vet ikke om ejg kommer meg på nett da, men skal prøve! stooooor natta klem til deg også!
stratosen_er mamma_ Skrevet 13. januar 2008 #14 Skrevet 13. januar 2008 nei jeg hadde nok ikke gitt opp....er d eneste i hele verden jeg ønsker meg er et lite barn.. kan ikke komme på noe annet ønske...mannen min ønsker seg en hel masse ting men jeg har bare et ønske: å få bli mor.. så jeg hadde nok ikke gitt opp nei...men d er tungt... men merker at hormonene er i full sving her.. hylskreik i stad da jeg ikke fant igjen pusen min, (bruker alltid å kommer når jeg roper) så da fikk jeg meg et skikkelig gråteanfall...var sikker på at jeg aldri fikk se pusen min igjen... sånn er d;) har ikke merka de gråtehormonene før i dag..men d er egentlig litt deilig da:) hihi... deilig å få hvile seg litt da... du gleder deg nok til i morgen ja...kjenner til d:) føler du noe kjønn på meg nå eller?? klem tilbake:)
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #15 Skrevet 14. januar 2008 jeg blir på en rar måte veldig glad når hormonene dine spiller i kroppen din og du kjenner graviditets følelsen ! for jeg tror den følelsen av å ikke kjenne noe kommer fra redsel, for denne spiren skal bli til din første fødte!! det er ingenting annet som er logiskt eller lov! og de gråte toktene er vittige, jeg gråt som en unge av hotel cesar flere ganger lol, og nyheter slutttet jeg å se, for det ble for mye for meg.. veldig merkelig! tror ikke jeg så på nyheter før liten var nærmere året jeg.. snakket med david til langt på natt igår hehe.. men var så hyggelig, og vi er nå enige om å satse 100% og være totalt forpliktende!! så nå er vi kjærster!!!!!!! tjohooo! føler meg så heldig! nesten så jeg ikke helt kan forstå at jeg skal få så mye lykke på engang, men som han og sier, vi har hatt det tøft gjennom livet begge to, så nå er det vår tur, sammen!!!! hadde rota med pilla mi igår så ble litt stressa hehe, men fortalte han det og han tok det helt rolig. sa det ikke var farlig om jeg skulle bli gravid, men da sa jeg at jeg heller synes ikke det, men at jeg helst vil bli det først når vi har fått planlagt litt og snakket mer om det. og det var han enig i, men at uansett så var det ikke farlig om det skulle skje! så det var utrolig godt å høre.. fikk to beger på graviditeten,ekte kjærlighet og lykke står det kortet for for vennen ) på kjønn fikk jeg fortsatt en gutt hehehe.. men nå er jeg spent så håper det kan ses på ultralyden imorgen!!!! ha en strålende dag! stooor klem
stratosen_er mamma_ Skrevet 14. januar 2008 #16 Skrevet 14. januar 2008 tviler sterkt på at de ser d på UL, for jeg er jo "bare" 9fullgåtte uker i morgen så d skal nok litt til...mamma sier også gutt så d er BARE jeg nesten som tror jente...men d har ingenting å si...alt er velkomment:) GRATTIS MED KJÆRESTE!!! tenke jeg meg d ikke...jeg sa jo d...at d kom til å gå fort i svingene med dere fremover..så d blir nok ikke lenge før han flytter nei:) hihi..så spennende...dette var virkelig koselig å høre...tenker du blir gravid til sommeren ja...viss ikke før....er noe annet som sviver rundt her inni hodet mitt og men trenger ikke si det enda:) ja d var litt slitsomt i går...ble helt hysterisk når pusen min ikke kom..og like før d var jeg rasende fordi omtrent hele bygda nå vet at jeg er gravid og jeg trodde det var de på arb.plassen som hadde sladra..men d kan jo vere hvemsomhelst...så jeg roa meg ned på det..men ble såå sinna liksom..uff..hehe i morges våkna jeg med halsbrann og en pus som gjerne ville leke...*ork* var også småkvalm...ikkenoe godt.. så jeg hadde pusen ut, la meg til å sove igjen og drømte at fødselen var i gang.....hjelpes meg..hehe..tror ikke d var en helt normal fødsel nei...våkna før d hele var over for jeg ville ikke mer....var så mye blod og styr at fy...hehe... velvel...om 24 timer er UL over...litt rart...men og godt...håper denne dagen går rasende fort.. Ha en fin dag du også.. stor klem fra vest;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå