Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En kan vel fly hele svangerskapet frem til det er igjen ca 4 uker. Kan en ikke?

Skrevet

Har en veldig god venn som er radiolog og jeg har fått beskjed om at verken hans kone eller jeg får lov å fly de første 12 ukene pga stråling i flyet.

Men det er lov å fly frem til 4 uker før termin eller noe. Litt forskjellige fra flyselskap til flyselskap ift legeerklæring osv tror jeg.

Jeg kan ikke noe mer om det, men det burde jo være en radiolog her som kan mer om det?

Skrevet

Så tidlig som 11 uke går greit,når du begynner å nærme deg fødsel,de siste måndene,er det anbefalt å prate med lege først,for å være på den sikre siden.

Skal selv ut å fly i uke 12 og hjem igjen i uke 14 og legen sa i dag at det var det ikke noe fare å gjøre.

Sist fløy jeg da jeg var rundt 6 mnd på vei og det gikk også greit.

Skrevet

Jeg sa til legen min at jeg skal på SPA i utlandet i ca uke 9, og han sa at det skulle gå fint. Han nevnte ingenting om flyturen, så det skulle ikke være noe problem.

Skrevet

Legen min sa også at det kun er de siste fire ukene man ikke burde fly.

Skrevet

Det skal nok gå veldig fint=) Har flydd i alle ulike tidspunkter i svagnerskapene, ikke vært noe problem det. Og flyvertinner må jo ikke gå på bakken før uke 12(er det vel) Så da kan jeg ikke se problemet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...