Gå til innhold

**Håper**

Anbefalte innlegg

Skrevet

av en eller annen grunn har jeg fått med meg så mye av dine innlegg og er nysgjerrig på hvordan det går?? Når har du IKM?

Jeg har i morra men testet veeeeeeeldig svakt pos på onsdag så negativ i går.Har masse mens murringer og samme utflod som du beskrev i et innlegg...Århh..så stress å vente og være så forvirret! Krysser ihvertfall fingre for deg.

Ps.Leste her noe jordmor siri skrev, at mye hvit utflod var et tidlig tegn på graviditet =))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei *Vi vil bli 4*

Så hyggelig å bli "ropt" på her inne da:=) Takk for hyggelig innlegg.

Jeg har IKM til tirsdag eller onsdag den 15 eller 16 januar. Denne dagen har vært veldig rar. Jeg har sovet 1,5 time på dagen i dag. Trøtt og er kvalm nå. Utfloden er ikke så mye i dag, men litt hvit-blank-vått om du skjønner.. Jeg var jo så dum å tok en test etter at jeg hadde sovet på dagen i dag og den var jo så negativ. Men det er jo enda 5-6 dager til IKM. Men alle disse symptomene kan jo liksågodt være mensen som forbreder seg. Jeg kan liksom ikke tru at jeg har blitt gravid denne gangen heller. Og i hvertfall ikke etter negativ test i stad selv om det var altfor tidlig.

Så du har IKM i morgen ja. Spennende. Jøsses, fikk du en svak positv test og en negativ i går. Hmm. Ikke rart du blir forvirra nå. Jeg krysser også fingrene for deg. Håper virkelig du har en spire. Er det barn nr 3 dere prøver på nå da??? Jeg prøver på nr 2. Har ei datter som er 7 år.

Har prøvd i bare 3 pp, så jeg er ikke den som skal klage. Erjo mange som sliter leeeenge med å bli gravid og dem føler jeg virkelig med.

Klem

Skrevet

Nå så jeg på hjemmesiden din:=) Sååå nydelig datter du har. Åååå, ble helt rørt jeg. Kjempe fin side du har og fine bilder av deg og dine kjære. Så nå også at dere prøver på nr 2. :=)

Skrevet

Våknet just,sovnet etter jeg la inn inn forrige innlegg....hehe...trøtt om dagen jeg også =)

Blir veldig spennende til uka da med deg.Skal krysse fingrene for deg! Symptomer hadde du jo nok av ihvertfall,men du må prøve å ikke teste noe mer før IKM,hehe...men ikke lett..jeg kan faktisk ikke ha tester liggende,de ligger bare å skriker på meg i skuffen på badet,rare greier..=)

Jeg tror jo egentlig jeg er gravid siden den ble positiv om onsdagen,men holder meg her inne litt til jeg til jeg er helt sikker :-)

Takk for kommentar om lillejenta og siden, hun er jo så søt,hun løper rundt her nå om dagene etter pysen og babler masse med seg selv,Hihi,gøy når det skjer så mye. Har du noen fra før av?

Skrevet

Ser at du har ei datter på 7 år... så du trenger ikke svare på det siste spm mitt nei..hehe

Skrevet

Ja du er nok gravid:=) Selv om streken var svak, så hadde den da ikke kommet om du ikke er gravid. Dette er jo kjempe spennende. Når tester du igjen??? Jeg har jo 4 tester liggende vettu. Hehe. Huff. Spørs om jeg klarer å vente helt til Tirsdag. Det kommer jeg ikke til å klare. Men disse symptomene er jo så like mensen symptomer også vettu. Så jeg forbreder meg på at det er den dumme mensen jeg.

Ja du har ei skjønn litta datter. Husker når jenta mi var på den alderen. Årene går jo så fort. Jenta mi er jo 7 år alt snart.

Hvilken pp er du nå???

Skrevet

Ja tiden bare flyr,helt skummelt..Snart sender jeg vel henne av gårde på skolen..=)

Blir vel min 7 pp tror jeg.Jeg tok ut spiralen (vanlig kobberspiral) 12. juni 2007..prøvd aktivt hver mnd med el tester og alt det der,mistet i oktober (6+4) Gikk rett inn i min gamle syklus og venter nå bare på at den skal sitte snart!

Som du og sier med de symptomene,nesten alle sånne gravid symptomer er sånn som jeg kan ha like før mens,(spesiellt mensmurringer) så er jo så frustrerende,men må jo bare prøve å ha litt tålmodighet,selv om det er lettere sagt enn gjort. *blir sprø*

Jeg hadde håpt jeg kunne holde ut til lørdag med å teste,da vil jeg teste med cb digital. Du som har så mange tester,du kan jo bare begynne på lørdag og så ta en hver dag...hehe...(helt seriøst så hadde jeg gjort det ,hehe =) Men er vel kanskje best å vente til IKM,er jo så kjedelig med negative tester men så lurer man fremdeles..Men du kan jo like gjerne være gravid du også,hoho..gøy!

Skrevet

Uff så trist at du mista i oktober:=( Aldri opplevd det, men får helt grøssninger av å tenke på det.`*Trøsteklem* Jeg håper virkelig du er gravid igjen nå. Dette skal gå bra skal du se. Ja jeg kommer helt sikkert til å teste lørdag med morgenurin. men samtidig vil jeg ikke det heller for jeg er så sikker på at den bli negativ. Ja disse dumme symptomene kan lure oss skikkelig:=( Måtte se på det brune feltet rundt brysvorta og syntes den har blitt større. Men dette er sikkert bare innbildning. Hehe. Huff, så teit jeg føler meg nå i denne ventetida.

Jeg har hatt 28-29 dagers syklus disse 3 mnd etter p-pille slutt. Vi hadde sex hver dag fram til dag 13 eller 14 nå. Etter det har vi ikke fått kost oss mer, for han måtte reise bort. Jeg bruker ikke EL tester så aner jo ikke om når jeg har EL. Håper bare ikke at EL har vært seinere.

Skrevet

Jeg har også studert puppene litt i dag..hehe...(har de blitt litt større?hmm?)men vi må nok bare vente å se =) Håper du også er gravid! =))

Gi beskjed på lørdag da,jeg tester nok igjen jeg også da

*tenke positivt*

Skrevet

Hei igjen og får si god morgen jeg:=)

Sovna tidlig i går jeg... Trøtt som bare det. Men jeg har ingen tru på at jeg er gravid. Trur at den mensen forbreder seg godt nå. Hehe. Men skal si i fra når jeg tester. Blir vel sikkert i morgen tidlig.

Hvordan går det med deg nå???

Skrevet

Jeg har så mye murringer at jeg kan bare ikke tro at den testen stemte..føler virkelig at mensen kommer,men tester i morgen tidlig jeg og...Så det blir jo spennende..

Men jeg tror du fint kan være gravid selv om du er redd dere ikke traff EL, vi hadde ikke sex på EL, men dagene i forveien...Du skal nok få oppleve at det skjer når du minst venter det =))

Lykke til i morgen,skal tenke på deg!

Skrevet

Hei igjen snuppa:=)

Krysser fingrene så for deg at du får en positiv test i morgen:=) Du må jo bare være gravid nå siden du fikk svak strek på testen her om dagen. Dette virker så lovende.

Er i bedre form enn i går. Litt småkvalm innimellom og vondt nederst i ryggen og litt hodepine. Men kommer helt sikkert av at snart er det mensen som kommer. Forbreder meg på det jeg.

Skal tenke på deg også:=)

Klem klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...