Devil in disguise Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Jeg er nok til tider ganske hårsår på enkelte kommentarere når det gjelder sønnen min. Han er 3 år men mange syns nok han ser eldre ut. Når de da enten ser ham eller ser bilder av ham og sier : " herregud han ser jo ut som han ska begynne på skolen" da kjenner jeg at det gjør noe med meg. Enkelte ting kan folk godt holde for seg selv eller tenke litt over måten en ordlegger seg på. Grunnen til at jeg har følehornene ute er nok grunnet veldig mye mobbing i barndommen. Hvis noen vil se min lille go gutt så ligger det oppdaterte bilder på nicket mitt. Er jo så stolt av ham jeg da
Pee-Jay Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Kjære deg. Folk sier ikke slikt for å såre deg, og så lenge det ikke sårer gutten ville jeg prøvd å ikke bry meg. De aller fleste mener det nok tilogmed som et kompliment:D
☆Anonymia☆ Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 enig med hanne og jentungen =) fikk ikke til å se bildene jeg...
Devil in disguise Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2008 Er nok bare jeg som er trøtt og overfølsom for tiden.... he he.. Da føler en så mange rare tanker. Men her er bildene : http://www.dinbaby.com/content/view/thumbnail/388770
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Et nydelig barn:-) Flotte bilder! Men du, hmm...hvis du viser ovenfor ditt barn at du er nærtagende ovenfor kommentarer fra folk og fe, så vil du nok gjøre gutten din slik også. Hev deg over slikt, (aner ikke hvordan du skal få det til, men gjør som meg og øv, øv og atter øv-vi får det nok til til slutt) så får du et barn som vil kunne drite langt i en og annen slenger!
Devil in disguise Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. januar 2008 Takk for svar Neida jeg viser det ikke utad, kjenner bare at det gjør noe med meg. Er vel bare jeg som har visse kommentarer langt opp i halsen etter grusomme år med mobbing.
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 Det var en flott gutt, som slettes ikke så ut som han var stor og klar for skolen:) Man kan heller si " for en lang og flott gutt du er", vips så er det en positiv kommentar:))
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #8 Skrevet 10. januar 2008 De mener nok ikke noe negativt om det...så jeg skjønner ikke hvorfor du skal bli såret og lei deg for det?? Får stadig høre at 2åringen er så lita, men tar meg ikke nær av det..hun ligger på kurva i forhold til veksten..
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 10. januar 2008 #9 Skrevet 10. januar 2008 Du er nok litt overfølsom ja,har ei jente på 4,5 år som alltid har vært stor for alderen.. Så bilder av gutten din og han var skam skjønn og jeg synes han så ut som en tre åring, søtt og barnslig fjes
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 10. januar 2008 #10 Skrevet 10. januar 2008 Du også , hehe.. da er vi to hårsåre her i dag :-) Huff.. Men men.. na har jeg fått bekreftet at tulla mi ikke er spinkel, men ei stor flott jente, så nå er jeg happy.. Men jo.. ikke alle ser ut til å tenke før de snakker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå