God gammel aargang - født Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Mye rart å tenke på når man sitter her noen dager over termin... Vi har vugge i stua som ungen skal sove i på dagen, og seng som står på soverommet inne hos oss. Men når er det natt for ungen? Er det når vi selv går og legger oss, eller er det tidligere på kvelden? Ønsker jo å skille på dag/natt både med seng og rom... Hva gjør der andre, eller hva har dere tenkt å gjøre?
bollamor*med 3 barn* Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Den første tiden la vi han i sengen i det momanget vi la oss selv. Etter hvert som du blir ordentlig kjent med barnet og rutinene er ordentlig i gang vil du nok automatisk vite når det er natta for barnet. Tror vi begynte med kl23 og så gikk det automatisk nedover. Rundt 3mnd var det natta kl18, og sån hadde vi det til han var nesten 2år. Var nok litt heldige:) (ammet natten til 5mnd, men med gode rutiner sovnet han hver gang)
Sunniva78 har to små Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Tror ikke jeg klarer å legge han i senga så tidlig på kvelden i starten nei... Vil jo ha ham sammen med oss så mye som mulig. Men jeg tror også at det etterhvert blir tidligere å tidligere, når man kommer inn i soverutiner og sånn...
Birthen Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Mine to første ble lagt i sengen sin når jeg la meg selv om kvelden de første månedene. Så begynte vi å legge dem litt og litt tidligere etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå