Gå til innhold

Fødselspermisjon og ferie!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Vi vurderer litt fram og tilbake om vi skal ta 44 eller 54 uker med permisjon. Jeg starter i permisjon 7.mai. Men hva med ferien? har vanligvis ferie 4 uker i juli. Kan jeg "legge til" disse ukene på slutten av permisjonen eller? ...og droppe å få utbetaling i juli, siden jeg likevel vil ha feriepenger da.

Blir kjempegla for svar:.:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan du gjøre, bare gi beskjed til NAV.

Skrevet

Det er nok enklere for både nav og arb.giver sånn utbetalingsmessig om du tar ut ferien i den måneden du faktisk mottar feriepengene. Det er bare å skrive opp i perm.søknaden til NAV i hvilket tidsrom du planlegger å ta ut ferien, og den kan gjerne være "inne i" permisjonen. NAV setter da permisjonen på vent i ferien din, du får feriepengene dine, og så vanlige perm.penger etterpå igjen :o)

Skrevet

Hørtes lurt ut det ja.

takk for svar.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...