tlm75 Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Hei Vi vurderer litt fram og tilbake om vi skal ta 44 eller 54 uker med permisjon. Jeg starter i permisjon 7.mai. Men hva med ferien? har vanligvis ferie 4 uker i juli. Kan jeg "legge til" disse ukene på slutten av permisjonen eller? ...og droppe å få utbetaling i juli, siden jeg likevel vil ha feriepenger da. Blir kjempegla for svar:.:-)
It's all about me Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Det kan du gjøre, bare gi beskjed til NAV.
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Det er nok enklere for både nav og arb.giver sånn utbetalingsmessig om du tar ut ferien i den måneden du faktisk mottar feriepengene. Det er bare å skrive opp i perm.søknaden til NAV i hvilket tidsrom du planlegger å ta ut ferien, og den kan gjerne være "inne i" permisjonen. NAV setter da permisjonen på vent i ferien din, du får feriepengene dine, og så vanlige perm.penger etterpå igjen )
tlm75 Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2008 Hørtes lurt ut det ja. takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå