Gå til innhold

Tenk at jeg er firebarnsmor!!! :0)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke fått endret nicket mitt, men kan nå altså konstantere at vi er inne i hverdagen som 4-barnsforeldre!! Og det er så herrrlig!! :D Anbefales på det sterkeste;0)

Overgangen fra 3 til 4 er nærmest ikke merkbar.. Nyfødt liten knupp i huset innebærer likevel noen timer færre søvn, såre pupper og sånt, men det gjør liksom ingenting.

Unger er jammen deilige, og jeg blir bare mer og mer takknemlig for hver vi får. Er nesten litt nyforelsket:0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse med det fjerde barnet!:-)

Jeg har selv tre flotte gutter, men tror det holder, satser ikke på en fjerdemann.:-)

Kos dere med det lille gullet!

Skrevet

Gratulerer!

Jeg sier meg helt enig med deg - det er ikke så stort hopp fra tre til fire. Jeg synes derimot at det var ganske stor forskjell på å ha to og tre.... Det kommer nok an på aldersforskjellen, tror jeg.

Lykke til videre!

Skrevet

Gratulerer med nurket:) Tror jeg klarer meg med de 3 vi har selv om lukten av en nyfødt baby er hææææærlig:)

Skrevet

Gratulerer

Det er det jeg sier, så snart man har barn spiller ikke antallet noen særlig rolle. Da blir det bare mer og mer kos. ;-)

Skrevet

Klart aldersforskjellen har litt å si;0)

Vi hadde 4 år mellom de tre første, mens nå er det bare to år mellom de to yngste. Men det går bare fint:0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...