Hellinor Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Noen som har oppskrift på rislapper av grøt? Og kan jeg lage røren og la den stå noen timer før lappene lages?? Takktakk:-)
ana baroma Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Jeg pleier å blande i egg, melk og mel + litt bakepulver og vaniljesukker. Litt sukker dersom det skal være "kakelapper". Røra har stått her natta over, så det gpr greit:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå