callmebecka Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Var ute og løp en tur nettopp, og plutselig ble nedre del av magen, livmoren, vond, akkurat som ved kynnere. Det kjentes ikke som mens smerter, men ble litt skremt allikevel.... Kan det være kynnere så tidlig? Er det vanlig? Eller er det et dårlig tegn? (Er annengangs fødende, og ikke egentlig i tvil om at det var en kynner) Takk for alle svar!!!
Drangelina Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Ja, jeg hadde kynnere fra veldig tidlig av, ca uke 10. Spesielt når jeg var på løpetur. Holdt det gående med løping helt til uke 24-25- da begynte kynnerne å gjøre vondt, så da gikk jeg over til sykling.
~falck~ har fått baby! Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Så vidt jeg vet ligger vel livmoren godt nedi bekkenet så tidlig i svangerskapet så at magen blir hard er kanskje noe annet?? Det er vel ikke mulig å kjenne at livmoren blir hard i uke 8 da?
callmebecka Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2008 Magen var litt upresist beskrevet, men det er godt nedi, like over skambenet. Jeg kjente det ikke utenpå, men det strammet til på samme måte som i forrige svangerskap, og kom mens jeg løp. Godt å høre at jeg ikke er alene om det!
~falck~ har fått baby! Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Sorry jeg tenkte helt feil her ser jeg... Lykke til:)
mto2 Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Eg har hatt kynnere ganske tidleg i begge svangerskapa. Kan ikkje svare deg på om det var det du kjendte, men trur det er mogleg.
Påsmeltigjen Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 Jeg hadde akkurat det samme i uke 8. En hel helg hadde jeg kynnere som kom og gikk. Ringte lege og fikk beskjed om å ta det ro. Trodde det var en begynnende abort selv, har aldri hørt om kynnere så tidlig. Lege og jordmor sa at det var et tegn på at man må ta det med ro. Ble sykemeldt i en uke. Hadde litt etter dette også, men nå er det mange uker siden. Er nå i uke 15. Jeg kjente også godt igjen kynnerne fra forrige svangerskap, men da var det i uke 39 og mer naturlig ... Lykke til;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå