Gå til innhold

Badekar!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren prata med svigermor på tlf.. Og han hadde fortalt at jeg tok meg et varmt bad.

Da hadde hun blitt helt hysterisk, og sagt at det måtte jeg ikke finne på å gjøre?!?!

Er den eneste måten jeg får bekkenet mitt til å fungere på, ta meg et varmt og godt bad.. så blir litt snurt hvis jeg ikke kan bade mer.. :P

Er vel ikke noe farlig å ta seg et bad i sitt eget badekar??

Hvordan er det med bading etter at slimproppen har gått??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp helt av:=)

Det er ikke farligt...

Skrevet

Jeg er med på trening i varmebasseng pga bekkenplager, det er nok forsvarlig :) Men det er ikke så varmt som jeg pleier å ha i badekaret hjemme. Jeg sitter ofte i badekaret hjemme og har nok litt varmt vann, men hverken lege eller jordmor har sagt noe på det.

Skrevet

Typisk svigermødre... Nevermind!! Ingenting skummelt med bading. Har hørt man skal holde seg unna er offentlige bad siste fire uker, og enkelte mener at man ikke skal bruke boblebad, men ellers er jo ikke reint vann farlig. Og du greier ikke øke kroppstemperaturen så mye at det er skadelig før du omtrent dør på deg av varme sjøl.

Skrevet

Eg er ikkje fagperson, men etter det eg har fått med meg er det ikkje farleg å bade i eige badekar. Du klarer ikkje å bade i så varmt vatn at det påverkar ungen. Tidlegare trudde ein at ungen kunne bli for varm viss ein bada. Det er kanskje derfor svigermor di reagerer.

Eg veit ikkje kva som er anbefalt mtp bading etter at slimproppen er gått, men eg tenker at eg ville vert ekstra grundig med hygienen, og vaska badekaret godt før eit deilig bad.

Skrevet

Hun er sikkert redd for at du kan svime av om du bader i varmt vann. Det er jo bare å ikke ha det for varmt.

Skrevet

Tusen takk for svar!

Da hopper jeg i badekaret med god samvittighet! *plask*

:)

Skrevet

Har aldri hørt at vanlig bad i badekar er "farlig"... men boblebad derimot... Så jeg tar meg vanlige bad i boblebadekaret våres...

Skrevet

Det er ikke noe farlig å bade nei, så hopp i badekaret du! Offentlige bad, spesielt boblebad er anbefalt å unngå de siste ukene før termin, pga av økt fare for infeksjon. Eneste som du bør være obs på er at man kan få blodtrykksfall dersom man bader lenge og i veldig varmt vann. Så pass på så du ikke blir uvell og svimmel, og i verste tilfelle besvimer! Godt bad!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...