Gå til innhold

Sambo har mistet forlovelsesringen sin.. .noen som ser hvor den er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig fint om noen kan hjelpe, hadde satt stor pris på det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei jeg tror den ligger ute, under noen blader, ved en steinete vei... sikkert ikke mye hjelp, men jeg er nybegynner:)

Skrevet

tusen takk for svar :) kan være at du er til god hjelp... beskrivelsen din passer ganske bra til en plass like utenfor huset her. men nå er det litt mørkt, så vi skal se i morgen..

Skrevet

håper det:) gi en tilbakemelding da, ser at den ligger langt oppe men deket av et blad.... men ikke en haug med blader om du forstår;)

Lykke til

Skrevet

nå har jeg vært ute og lett, men fant den ikke... det er så stort område å lete på. Ser du noe mer? om den feks ligger nære hjemmet?

Skrevet

hm har du et hvitt hus?

Jeg ser den ligger rett frem fra utgangsdøra, kanskje det er et gjerde der men utenfor gjerde? vet ikke vanskelig dette her...

Skrevet

har et hvitt hus ja :)

skal ut og lete mer utenfor utgangsdøra .... men det er jo snø her, så er bare grus der bilene har stått + inne i garasjen. så må jo bli der isåfall..

Skrevet

tror den er noen mester fra utgangsdøra,men kunne ikke se noe snø... bare småstein og blader, brune blader... lykke til, og holde meg oppdatert:)

Skrevet

VI FANT DEN!!!! du er jo kjempeflink :) tusen takk :D

den lå ca 5 meter fra inngangsdøra, inntil veggen ved garasjen. Der er det grus, og litt brunt løv. Vi bar ved i går, og veden lå i sånne stråsekker.. ringen lå innunder de stråsekkene!!! så du hadde ganske så rett i hva du så ...

igjen, tusen hjertelig takk!!!

Skrevet

Så bra at jeg kunne hjelpe:)

Utrolig gøy for meg som nybegynner når det jeg ser stemmer så bra:)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...