Divamamma fødte 16.08.08 Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Nå har jeg fått skikkelig dilla på blekksprut. Ja, dere hørte riktig. Idag lagde jeg meg en nydelig blekksprut-rett, på thailandsk vis. Det vil si at retten inneholdt chili. Det jeg nå lurer på er om det kanskje ikke er så lurt å få i seg chili som gravid? Hva mener dere??? Er forresten 10 uker imorgen
NormaJean Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 kan ikke se noen grunn til at chilli skal være farlig........ hvorfor i all verden skulle det vært det?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Det eneste som kan være fare med sterk mat når du er gravid,er at du kan få halsbrann av det,men det merker du jo og da er det jo bare å ikke å spise det flere ganger.Selv liker jeg sterk mat,men jeg klarer ikke så veldig sterk mat når jeg går gravid,av nevnte tilfelle.
Divamamma fødte 16.08.08 Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2008 Okei! Det var igrunn godt å høre. For jeg minnes å ha hørt eller lest et sted at sterk mat ikke anbefales de gravide. Men jeg var ikke sikker. Men godt å høre at det bare har med halsbrann å gjøre, noe jeg ikke er plaget med.
♡ Jersey ♡ Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Hei hei fra 3 trimester!! Jeg elsker sterk mat og nyter det nå før fødsel, for etterpå må man være forsiktig pga amming! Så bare kos deg du!! Og når fødsel nærmer seg, er det noen som sier at sterk mat kan sette det hele igang! Jeg har spist chili og andre godsaker hele svangerskapet! Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå