Gå til innhold

Hvilken høystol anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst på noe liknende som kiddo og tripp-trapp. Men kiddoen koster 1299,- + 199,- for bøyle og 199,- for pute. Altså totalt ca. 1700,-!! Det synest jeg er for drøyt! tripp trappen synes jeg er tungvindt å stille inn setne på....Har ikke skjekket pris for den enda...

Hva anbefaler dere? Vet dere pris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte tripp trapp stol fra Stokke, tok den i bruk fra 6 mnd og er knall fornøyd. Dette er jo også en stol man har i flere år fremover.

Denne får du også til tilbud innimellom.

Det er ikke noe tungvindt å stille inn sete ;)

Skrevet

Jeg har også stokke til min. Ellers er faktisk ikea sin en veldig god startstol:) Billig og bra, ikke ofte at de to lar seg kombinere;)

Skrevet

Vi har også tripp trapp stolen, og er kjempefornøyd!

Du finner dem på Finn.no, mange som selger til halve prisen der - og en tripp trapp stol kan vel egentlig ikke bli utslitt..!

Vår stol er brukt siden 70-tallet:)

Skrevet

Vi har kiddostolen. Bra stol, brukt den fra Didrik var 6 mnd. Veldig kjekt at den kan henges på bordet når du skal vaske. Dyr, men bra stol. Har ikke sansen for tripp trapp`en jeg

Skrevet

Ja, har prøvd tripp trapp, da det var det både jeg og broren min hadde fra vi var under året til vi gikk i 5.klassen ;o) Desverre ser ikke de stolene ut, da det var eneste plassen vi fikk klistre opp klistermerkene våre.......................... Men liker seteinnstillingen på kiddoen bedre. Fins det flere stoler i den "typen" utenom kiddo og tripp trapp. Hva koster egentlig en tripp-trapp?

Skrevet

Vi har kiddo - og er kjempefornøgde!

Kva med å kjøpe brukt? Ligg jo fleire ute på finn :) Eg har framleis ein tripp trapp stol som vart kjøpt på 70-talet, den funkar supert!!

Skrevet

Vi har ikea sin billige til en 100,- Er superfornøyd med denne og anbefaler den til starten. denne kan du ta med deg på besøk ect. skal kjøpe en stokke stol når han blir litt større, for denn fønker helt perfekt foreløbig;)

Skrevet

Ingen ikea her i nord desverre.......

Skrevet

Vi kjøpte Småtroll (Reflex) sin, den er nesten som tripp trapp. Kostet 650 på tilbud nå, til vanlig ca 900 + 250 hvis man skal ha pute i ryggen.

Trur det er bilde av den på reflex.no

Kan brukes opptil 50 kg.

Men..bøyla er ikke festet helt rundt, så den virker litt vinglete på en måte. Vanskelig å forklare. Men trur ikke ungen detter ut altså, hehe ;-)

Skrevet

Vi har stolen fra småtroll vi. Selges av og til på reflex feks. til halv pris (699,-) Bøyle inkludert. Ikke like moderne design som stokke osv, men med en tøff pute ble den kjempefin. Kjempe enkel sete-instilling som man ikke trenger verktøy for å forandre på. :)

Lillegutt sitter som en prins i den! :)

Skrevet

Vi også har småtroll sin :) og vi er veldig godt fornøyd med den.. Vi har mørk (svart) stol med beige pute.. Ganske så stilig det,samt at den er lett og justere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...