Krokka og prinsessa Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Har lyst på noe liknende som kiddo og tripp-trapp. Men kiddoen koster 1299,- + 199,- for bøyle og 199,- for pute. Altså totalt ca. 1700,-!! Det synest jeg er for drøyt! tripp trappen synes jeg er tungvindt å stille inn setne på....Har ikke skjekket pris for den enda... Hva anbefaler dere? Vet dere pris?
Koala *g07* Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Jeg kjøpte tripp trapp stol fra Stokke, tok den i bruk fra 6 mnd og er knall fornøyd. Dette er jo også en stol man har i flere år fremover. Denne får du også til tilbud innimellom. Det er ikke noe tungvindt å stille inn sete
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Jeg har også stokke til min. Ellers er faktisk ikea sin en veldig god startstol:) Billig og bra, ikke ofte at de to lar seg kombinere;)
Lillegutt og jeg Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Vi har også tripp trapp stolen, og er kjempefornøyd! Du finner dem på Finn.no, mange som selger til halve prisen der - og en tripp trapp stol kan vel egentlig ikke bli utslitt..! Vår stol er brukt siden 70-tallet:)
ღDidrikmamsenღ Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Vi har kiddostolen. Bra stol, brukt den fra Didrik var 6 mnd. Veldig kjekt at den kan henges på bordet når du skal vaske. Dyr, men bra stol. Har ikke sansen for tripp trapp`en jeg
Krokka og prinsessa Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. januar 2008 Ja, har prøvd tripp trapp, da det var det både jeg og broren min hadde fra vi var under året til vi gikk i 5.klassen ;o) Desverre ser ikke de stolene ut, da det var eneste plassen vi fikk klistre opp klistermerkene våre.......................... Men liker seteinnstillingen på kiddoen bedre. Fins det flere stoler i den "typen" utenom kiddo og tripp trapp. Hva koster egentlig en tripp-trapp?
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 Vi har kiddo - og er kjempefornøgde! Kva med å kjøpe brukt? Ligg jo fleire ute på finn Eg har framleis ein tripp trapp stol som vart kjøpt på 70-talet, den funkar supert!!
Bea80 & Gullgutten Skrevet 10. januar 2008 #8 Skrevet 10. januar 2008 Vi har ikea sin billige til en 100,- Er superfornøyd med denne og anbefaler den til starten. denne kan du ta med deg på besøk ect. skal kjøpe en stokke stol når han blir litt større, for denn fønker helt perfekt foreløbig;)
Krokka og prinsessa Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. januar 2008 Ingen ikea her i nord desverre.......
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #10 Skrevet 11. januar 2008 Vi kjøpte Småtroll (Reflex) sin, den er nesten som tripp trapp. Kostet 650 på tilbud nå, til vanlig ca 900 + 250 hvis man skal ha pute i ryggen. Trur det er bilde av den på reflex.no Kan brukes opptil 50 kg. Men..bøyla er ikke festet helt rundt, så den virker litt vinglete på en måte. Vanskelig å forklare. Men trur ikke ungen detter ut altså, hehe ;-)
Lady Ivory Skrevet 11. januar 2008 #11 Skrevet 11. januar 2008 Vi har stolen fra småtroll vi. Selges av og til på reflex feks. til halv pris (699,-) Bøyle inkludert. Ikke like moderne design som stokke osv, men med en tøff pute ble den kjempefin. Kjempe enkel sete-instilling som man ikke trenger verktøy for å forandre på. Lillegutt sitter som en prins i den!
AE❤️ Skrevet 11. januar 2008 #12 Skrevet 11. januar 2008 Vi også har småtroll sin og vi er veldig godt fornøyd med den.. Vi har mørk (svart) stol med beige pute.. Ganske så stilig det,samt at den er lett og justere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå