Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Var og skulle kjøpe inn diverse utstyr i dag, og må si jeg er helt grønn på ammepumper. Manuell eller elektrisk? Avent eller Medela? Noen som har gode tips og erfaringer? Og vet dere noe om prisklassen? Takk takk:)
Lille`mor & lillebøll Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Avent manulell koster 990 på apoteket,elekstrisk koster 1200 kroner. Medeal hvet jeg ikke.. Har hørt mest posetivt om avent så jeg kjøpte den. Kjøpte elektrisk fordi da har du både el og manuell.Hørt om flere som har angret seg på at de kjøpte manuell og kjøpt elekstrisk i tilegg.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Kjøpte Medeal på Alliance apotek til 420 ,- =) Hva i all verden skal jeg med elektrisk =)
3 skatter ute:) Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 medela absolutt, har prøvd både medela, avent, dr. brown. medela sin er suveren. elektrisk må man ha hvis man må pumpe ofte. skal du pumpe ett par ganger om dagen eller mer anbefaler jeg medela swing. den er elektrisk. hvis man syns det blir mye vasking av flasker osv når man pumper ofte, så leier alliance apotek ut medela pumper, for å leie må man kjøpe flaske, slange osv, sånn startkitt. om man kjøper ett sånn dobbel sett i tillegg til pumpen har man 3 sett. dobbelsettet koster ikke mye. du finner pumpen på allianceapotek.no hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå