Gå til innhold

Hei jenter.. Hva synes dere om dette huset...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempe fint, hadde det ligger her jeg bor (Sandnes) hadde det sikkert kostet minst 3 mill...

Der kunne jeg virkelig tenke meg å bo.

Lykke til med husjakt :)

Skrevet

hvis jeg var på husjakt og kom over et slikt med perfekt beliggenhet for oss, så ville jeg ikke tvilt engang.

Men så er husene hos oss vanvittig dyre.....og jeg vet ikke hvordan de ligger i det området der.

Kommer an på hva husene ligger i ellers der det.

Men sammenlgnet med her så var det myyyye hus for penga.

Skrevet

Eg hadde ikje ver i tvil... det hadde eg satsa på vist det hadde vert her eg bur og vist eg hadde vert på husjakt...

Skrevet

kjempe lekkert, ville nok lagt inn et bud=)

Skrevet

Ja, sånn vil jeg også bo, men her hvor jeg bor hadde det minst kostet 4 mill. og det er alt for dyrt.

Skrevet

her hadde taksten vært 2,5 mill minst..så jeg hadde glatt gitt 1,7 for dette huset..synes det var billig..

Bor like utenfor Ålesund..og her er det svindyrt med bolig

Skrevet

Så veldig lekkert ut, hadde det liggi i mitt nabolag hadde det kosta 7mill.......

Men, man får ikke kjøpt så pent oppussa hus i mitt nabolag for folk flytter ikke. Kun gamliser, og da ser husa deretter ut og selv de går for mange hundre tusen over takst, til og med over 1mill over takst......er galskap.

Bor i Oslo, men utenfor bykjernen og her gir folk hva som helst for enebolig med litt hage....

Skrevet

Syns det var utrolig billig,hadde aldri fått et så stort hus til den prisen her i stavanger! Stedet virket veldig øde,og da er jo som oftest prisen veldig mye billigere,men viss det er det perfekte for dere hadde jeg slått til med en gang! Dumt visst det blir budkrig da:/ Lykke til :)

Skrevet

Kjempe fint, slik hus vil jeg ha også.. Håper du får det, da er du kjempe heldig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...